Terug

Schilderwerken badkamer

Closed Openbaar

Medium bvba

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: Medium bvba

09/07/2025

Onderwerp: Klacht over gebrekkige schilderwerken door Medium BV – onaanvaardbaar herstelvoorstel Beste, Ik wil graag een klacht melden over schilderwerken die in september 2024 werden uitgevoerd door Medium BV. Op 15 februari 2025 meldde ik dat er kringen zichtbaar zijn op de muren van de badkamer, de verf op het plafond loskomt, en dat er schade is aan een ingebouwde kast. Ik kreeg daarop een aangetekend antwoord waarin Medium enkel kort oplijst wat ze eventueel willen herstellen: • het plafond boven de douche herschilderen, • siliconen aan de badrand vervangen, • schade herstellen die ze zelf veroorzaakten bij het terugplaatsen van de spiegel. Ik vind dit voorstel onvoldoende. Het gaat duidelijk om schilderwerken die werden uitgevoerd met type verf/ techniek die niet geschikt is voor kleine vochtige ruimtes. Voor alle duidelijkheid: er is géén vochtprobleem in de badkamer. Ventilatie werkt, venster die voor de nodige ventilatie zorgt. De ruimte is dus goed geventileerd. Ik verwacht dus van een professioneel schilder dat hij de juiste producten en technieken gebruikt voor zo’n ruimte. De schade aan de ingebouwde kast onderaan waar de kast aangrenzend is met de vloer wordt bovendien volledig genegeerd in hun voorstel. Ik vraag via deze weg de hulp van Test Aankoop om mijn rechten als consument op te nemen. Ik wil een degelijk en volledig herstel, niet enkel enkele oppervlakkige aanpassingen. Ik bezorg graag foto’s of bijkomende informatie indien nodig.

Berichten (1)

Medium bvba

Naar: S. V.

10/07/2025

“Beste heer, beste mevrouw Ik verwijs naar uw e-mail van 9/07/2025. Tot mijn grote spijt moet ik vaststellen dat de weergave van de feiten door mevrouw Van Laethem volledig eenzijdig en bovendien manifest onjuist is. Ik wens u dan ook mee te delen dat ik – ook na het ontvangen van een zogenaamde formele klacht – integraal bij mijn standpunt blijf zoals o.a. uiteengezet in mijn aangetekende brief van 4/4/2025. Ik zie niet in waarom ik enige vorm van aansprakelijkheid zou aanvaarden, laat staan dat ik enige kost ten laste zou nemen. Deze e-mail geldt onder voorbehoud van alle rechten en zonder enige nadelige erkenning. Met vriendelijke groeten Nils Grillaert – Medium bv” Deze e-mail wordt verstuurd vanuit en namens deBVBA Medium,Bergweg 7te 9308 Hofstademet ondernemingsnummer0863.172.613.Wij verwerken uw persoonsgegevens in overeenstemming met onze Data Protection Notice die uop verzoek kan bekomen. Voor meer informatie kan u contact opnemen vianils.grillaert@skynet.be.Deze e-mail en de eventuele bijlagen daaraan zijn uitsluitend bestemd voor de persoon of de entiteit waaraan zij geadresseerd zijn en de inhoud ervan is, tenzij anders aangegeven, vertrouwelijk. Indien u deze e-mail ten onrechte ontvangen zou hebben, gelieve dit dan onmiddellijk te melden aan de verzender ervan en het bericht vervolgens te verwijderen. Indien u niet de bestemmeling bent van deze e-mail, is het u niet toegelaten dit bericht of de inhoud ervan openbaar te maken, te verspreiden, te kopiëren of te wijzigen. Wij staan niet in voor de juiste en volledige overbrenging van deze e-mail, noch voor de tijdige ontvangst ervan. Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: woensdag 9 juli 2025 14:45 Aan: nils.grillaert@skynet.be Onderwerp: Schilderwerken badkamer ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Bemiddeling door Testaankoop 10 juli 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform