Terug

Retour Jas wegens niet conform met info op website

In behandeling Openbaar

Elise Bruxelles

Start een klacht

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

F. F.

Naar: Elise Bruxelles

17/11/2025

Ik bestelde een jas 'Maverick' via de website van elise-bruxelles.com. Na wat wachten kreeg ik de levering, die blijkbaar uit China werd verstuurd. De jas bleek helemaal niet overeen te komen met de afbeelding op de webpagina, waardoor ik besloot om de jas te retourneren. Ik schreef een mail voor de retour te regelen, waarbij men aanbood om te kiezen tussen 2 opties (de zending houden en 10% terug te krijgen of de zending retourneren). Ik gaf aan de zending te willen retourneren. Daarop krijg ik een mail met 2 opties : de zending houden en 15% rembours te krijgen of de zending te retourneren. Ik gaf aan de zending te willen retourneren. Daarop krijg ik een mail met 2 opties : de zending houden en 20% rembours te krijgen of de zending te retourneren. Dan blijkt dat ik de zending moet terug sturen naar China. Ik heb me kwaad gemaakt en gezegd dat ik het dossier zal overdragen aan testaankoop. Ik heb in bijlage het order aangehecht, foto van het geleverde product, en de mailcorrespondentie. Ik ben zelf ook al op onderzoek gegaan, maar ik vind geen btw nr of adres op deze vennootschap.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform