Beste,
Ik heb een offerte gevraagd per mail op 28/09 voor 2 overnachtingen op 20/03/26-22/03/26 incl. Ontbijt voor een deluxe kamer voor 2 personen.
Op 28/09 heb ik uw voorstel ontvangen dat de prijs 315,94 euro incl´. Ontbijt en toeristenbelasting. Dit zonder geldigheidsdatum of vermelding vrijblijvend voorstel.
Op 30/09 is er ook nog feedback geweest omtrent diner.
Op 16/10 m´.a.w. 2 weken later, heb ik uw voorstel bevestigd.
Op 17/10 doen jullie zoals ik een offerte-aanvraag lanceer en melden jullie volgende:
Bedankt voor uw aanvraag! De prijs voor de Deluxe kamer op 20/03-22/03 voor 2 personen inclusief ontbijt komt op 443,88 EUR.
Mag ik deze voor u reserveren?
Wij hebben meteen gemeld dat jullie de opgegeven prijs dienen te handhaven van 2 weken geleden gezien er geen geldigheid van voorstel bij vermeld staat. Alsook geen vermelding dat het een vrijblijvend voorstel betreft.
Jullie wensen hier niet op in te gaan en blijven mij afschepen.
Doorverwijzen naar management wenst de receptie ook niet te doen.
Het is niet ok dat u de prijs met 40% kan opslaan in 2 weken tijd!
Graag zie ik toch de reservatie volgens het initiele bedrag.
Wij zijn trouwens reeds enkele keren in dit hotel verbleven.
Bovenstaande praktijken zijn dan zeker niet klantvriendelijk.