Terug

Reservering - niet houden aan offerteprijs

In behandeling Openbaar

Van der valk hotel Antwerpen

Start een klacht

Aard van probleem:

Reservering

Klacht

T. V.

Naar: Van der valk hotel Antwerpen

20/10/2025

Beste, Ik heb een offerte gevraagd per mail op 28/09 voor 2 overnachtingen op 20/03/26-22/03/26 incl. Ontbijt voor een deluxe kamer voor 2 personen. Op 28/09 heb ik uw voorstel ontvangen dat de prijs 315,94 euro incl´. Ontbijt en toeristenbelasting. Dit zonder geldigheidsdatum of vermelding vrijblijvend voorstel. Op 30/09 is er ook nog feedback geweest omtrent diner. Op 16/10 m´.a.w. 2 weken later, heb ik uw voorstel bevestigd. Op 17/10 doen jullie zoals ik een offerte-aanvraag lanceer en melden jullie volgende: Bedankt voor uw aanvraag! De prijs voor de Deluxe kamer op 20/03-22/03 voor 2 personen inclusief ontbijt komt op 443,88 EUR. Mag ik deze voor u reserveren? Wij hebben meteen gemeld dat jullie de opgegeven prijs dienen te handhaven van 2 weken geleden gezien er geen geldigheid van voorstel bij vermeld staat. Alsook geen vermelding dat het een vrijblijvend voorstel betreft. Jullie wensen hier niet op in te gaan en blijven mij afschepen. Doorverwijzen naar management wenst de receptie ook niet te doen. Het is niet ok dat u de prijs met 40% kan opslaan in 2 weken tijd! Graag zie ik toch de reservatie volgens het initiele bedrag. Wij zijn trouwens reeds enkele keren in dit hotel verbleven. Bovenstaande praktijken zijn dan zeker niet klantvriendelijk.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform