Geachte mevrouw/heer,
Op 21/10 ben ik mijn elektrische step van Segway Type MaxG2 in uw winkel komen halen om hem te laten herstellen na een ongeval en betaalde ik er €588 voor.
Na 7 dagen vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft.
Meer specifiek,
Pinkers en Klaxon werken niet
Valt constant uit
Laad niet meer op
Allemaal gebreken die na aanrijden en voor de herstelling niet plaats vonden want het was enkel materiële schade
Op 05/11 heb ik u een e-mail gestuurd met het verzoek het product onder garantie te laten repareren
Ondanks talrijke aanmaningen is het defect tot op heden niet hersteld.
In het licht van het bovenstaande en rekening houdend met het feit dat volgens de wettelijke garantie van 2 jaar reparaties binnen een redelijke termijn moeten worden uitgevoerd op basis van de aard van de goederen en hun gebruik, verzoek ik om vervanging van het product zonder kosten voor mij of, als alternatief, ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de aankoopprijs.
Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
• Orderbevestiging
• Betalingsbewijs