Terug

Problemen met vervangen/terugbetalen toestel

Closed Openbaar

Aftersales Group BV

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. D.

Naar: Aftersales Group BV

14/02/2020

BesteOp 29-01-20 heb ik bij Switch (Engels Plein, Leuven) mijn beschadigde iPhone XR binnengebracht. Deze is verzekerd via Smart2Cover voor schade en diefstal en mijn schadeclaim was door de verzekeraar al aanvaard. Mijn toestel zou dus hersteld worden of ik zou een nieuw toestel ontvangen. Intussen, 13 werkdagen later, heb ik nog steeds geen informatie ontvangen van Switch omtrent mijn toestel. Bij telefonisch contact met Switch blijkt dat er momenteel al sinds enkele weken geen leveringen van Apple aan Switch plaatsvinden. Er is ook geen informatie beschikbaar wanneer er wel terug leveringen zouden plaatsvinden. Hierop heb ik contact opgenomen met de verzekeraar zelf, zij zeggen enkel dat zij zelf ook contact zullen opnemen met Switch en dat zij het bedrag niet kunnen uitbetalen. Daarom zou ik van de verzekeraar willen vragen om ervoor te zorgen dat ik zo snel mogelijk een nieuw toestel krijg, desnoods via een andere leverancier dan Switch. In de algemene voorwaarden van de verzekeraar staat namelijk niet dat dit toestel via Switch geleverd moet worden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform