Terug

problemen met opzeggen abonnement

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. A.

Naar: Reader's Digest

04/02/2016

Ik probeer al geruime tijd mijn abonnement van reader's Digest op te zeggen. Ze zijn zeer moeilijk te bereiken dit zowel via mail als telefoon. Zonet heb ik nog een persoonlijk bericht via Facebook verzonden. Hopelijk brengt dit zoden aan de dijk. Misschien hebben jullie nog een oplossing? Ik heb vorig jaar een mail gestuurd dat ik heb abonnement wilde opzeggen doch blijf ik een rekening krijgen. Wat moet ik hiermee doen. Welk is de opzegdatum? wanneer ik de mail heb gestuurd? Op hun facebookpagina kan ik lezen dat ik niet alleen ben.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform