Beste,Zoals gevraagd, zou ik u graag willen willen melden dat de herlevering niet in orde was.Het nieuwe tafelframe stond ook krom. Zie foto in bijlage (het voorste deel van het frame zou eigenlijk plat op de andere tafel moeten liggen)Overstock heeft ook al een mail gestuurd, zie pdf in bijlage.Daarom heb ik onderstaande mail voorbereid.Moet ik hier nog iets aan toevoegen?Stuur ik dit best op per aangetekende brief?Aangezien de aanhoudende problemen had ik al in mijn vorige aangetekende brief de ontbinding van het koopovereenkomst gevraagd en een terugbetaling.Als ze me de tafel terugbetalen, ben ik akkoord om de stoelen en tafel te houden in de staat dat ze zich bevinden. Is dir voorstel oké of niet?Wat kan u mijn aanraden om te doen?Met vriendelijke groeten,Koen Vanvlasselaer___ Voorbeeld mail __________________Geachte mevrouw Demon,Ze hebben inderdaadde oude tafel laten staan omdat het nieuwe tafelframe niet in orde was.U had ons beloofd dat de tafelop voorhand een kwaliteitscontrole zou krijgen zodanig dat deze haaks en in orde is voor levering.U zegt in uw vorige mail dat uw collega's eenkwaliteitscontrole hebben uitgevoerd.Ik stond naast jullie monteurs toen ze doos aan het opensnijden waren. Deze doos wasduidelijknog nooit voordien geopend.Er was maar één laag tape, de frames in de doos waren perfect omwikkeld met schuim, de schroeven zaten nog in een gesloten zakje.Deze doos kwam rechtstreeks en ongeopend uit de fabriek waar ze werd gemaakt!Jullie monteurs en ik als leek hebben bij het openen van de doos onmiddellijk gezien dat het frame krom stond.Hoe kan u verklaren dat bij jullie kwaliteitscontrole het niet meteen is opgevallen dat het tafelframe krom stond?Ik geloof niet dat er een kwaliteitscontrole werd uitgevoerd.Ik stel weer vast dat jullie gemaakte beloftes niet nakomen en dat de kwaliteit van jullie producten ondermaats is.Uit uw mail kan ik besluiten dat de tafelframes die u produceert niet geschikt voor het tafelblad dat we hebben besteld.Ik wens niet af te wachten op deproductie van onderstellen die minder bol worden geproduceerd.Ik had gewenst dat jullie op 11/08/2016 bij ons kwaliteitsproducten hadden geleverd die voldoen aan het gebruik.En nu wens ik zoals al eerder in mijn aangetekend schrijven de ontbinding van het koopovereenkomst en een volledige terugbetaling.Als u mij het bedrag van de tafel en montage terugstort (1709,75 euro) ben ik ook akkoord de stoelen en tafel te houden in de staat dat ze zich bevinden.Gewoon nog even ter informatie:De lakverf en het staalwol heb ik ook nogniet ontvangen.Ik zou ook graag willen zeggen dat ik vandaag een halve dag verlof heb verloren.Met vriendelijke groeten,Koen Vanvlasselaer_______Op 31 jan. 2017, om 08:07 heeft CC_freeform@test-achats.be het volgende geschreven:Dossiernummer 102409749-3031/01/2017Geachte Abonnee,Wij komen terug op het ten rande vermelde dossier.Onderstaand treft u het schrijven dat wij nog mochten ontvangen, net zoals u.Wij verzoeken u ons na 02/02 op de hoogte te houden, waarvoor dank.HoogachtendDienst Individuele Hulpverlening02 542 34 34Mail-bijlage.jpeg-----Oorspronkelijk bericht-----Van:Dienst Na Verkoop - Overstock Garden dienstnaverkoop-garden@overstock.beVerzonden:donderdag 19 januari 2017 9:46Aan:'Koen Vanvlasselaer' myriam_koen@hotmail.comCc:'TEST-AANKOOP' cc_freeform@test-aankoop.beOnderwerp:RE: 16.001.012.76508 - Schade en kwaliteitsproblemenGeachte Mr. Vanvlasselaer,Wij hebben uw bericht goed ontvangen.Wij hebben voor u de herlevering ingepland op 2/02/2017.Onze transportfirma zal u 1 of 2 werkdagen voordien telefonisch contacteren om de tijdspanne door te geven waarin zij zullen langskomen.Wij hebben de opdracht gegeven aan de boekhouding om voor u een aankoopbon van Eur 50,00 op te maken. U zal deze binnen de twee weken in uw brievenbus ontvangen. Alsook heb ik hen nogmaals gevraagd om het staalwol en de witte lakverf op te sturen naar u via de post maar met een ander pakketje. Normaal moest u deze reeds ontvangen hebben die vorige week zou doorgegeven zijn.Wij hopen u hiermee van dienst te zijn geweest.Met vriendelijke groet,Bo Demon.......................................Bo DemonCustomer Care Overstockfax 32 (0) 50 328282Kantoor Legeweg 157D, 8020 OostkampWebsite www.overstock.be......................................