Geachte klant,Cher client,Hartelijk dank voor uw e-mail. We hebben uw mail goed ontvangen, maar wellicht kan uw vraag beantwoord worden via onze Customer Portal.Nous vous confirmons la bonne réception de votre e-mail. Avez-vous connaissance de l’utilisation de notre portail client pour effectuer des demandes ou des changements?Gegevens opvragen en wijzigen via onze Customer PortalBent u op zoek naar een factuur of document dat bij uw overeenkomst hoort? Met enkele klikken kunt u alle documenten downloaden of gegevens wijzigen. In onze Customer Portal kunt u: *Wijzigen van persoon- en adresgegevens *Wijzigen van het bankrekeningnummer *Opvragen van een voorstel voor vroegtijdige beëindiging van uw contract *Opvragen kopie factuur, kopie contract, afschrijvingstabel/amortisatieschema (indien van toepassing in uw contract) * verklaring *Antwoorden op veel gestelde vragen.Cherchez ou modifiez vos données sur notre portail client:Vous cherchez une copie de facture ou un autre document? En quelques clics vous pouvez télécharger vos documents ou modifier vos données: *Modifier votre adresse ou personne de contact *Modifier votre numéro de compte bancaire *Demander une offre pour clôturer anticipativement votre contrat *Copie de facture, de contrat, au d’amortissement (uniquement en cas de leasing) *Déclaration de confidentialité *FAQ (réponses à diverses questions).Onek het zelfAlle informatie over uw contract kunt u 24/7 raadplegen en wijzigen. Wel zo gemakkelijk. Wij adviseren u om hiervan gebruik te maken. Valt uw verzoek binnen bovenstaande criteria, dan verzoeken wij u vriendelijk de informatie binnen de portal op te vragen. Indien uw vraag niet binnen bovengenoemde criteria valt, dan nemen wij vanzelfsprekend contact met u op. Mocht u de gevraagde informatie niet terugvinden op de customer portal, aarzel dan niet met onze diensten contact op te nemen.Via onderstaande link kunt u gemakkelijk onze customer portal bereiken.s:customerportal.mercedes-benz.com/cportal/login.'locale=nl_BEDécouvrez notre portail clientL’avantage est bien sûr l’accès illimité (24h sur 24 et 7 jours sur 7). Nous vous suggérons d’utiliser notre portail pour y trouver l’information recherchée. Si votre demande ne se trouve pas dans les critères proposés, notre équipe vous contactera. N’hésitez pas à nous contacter si vous n’y trouvez pas l’info recherchée.Vous pouvez facilement accéder à notre portail client via le lien ci-dessous s:customerportal.mercedes-benz.com/cportal/login.'locale=fr_BEMet vriendelijke groetenCordialementMit freundlichen GrüssenKind regardsMercedes-Benz Financial Services BeLux NV/SATollaan 68 Avenue du Péage1200 BrusselBruxellesTel +32 (0) 2 254 68 94Email: contactmbfs.be@daimler.comBTW/TVA BE0405.816.821RPR Brussel/RPM Bruxelles 0405.816.821Websites:www.mbfs.bewww.mercedesprivatelease.bewww.mercedes-benz.bewww.smartbelgium.beIf you are not the addressee, please inform us immediately that you have received this e-mail by mistake, and delete it. We thank you for your support.