Terug

Problemen foute Facturatie en onduidelijkheden Facturatie

Closed Openbaar

MBFS Mercedes financial service

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

O. D.

Naar: MBFS Mercedes financial service

22/02/2021

Credit nota van 829€ via mail van Sandrine soeffers via mail bevestigd op27/01 op 15/02 weer herinnering! Facturatie zeer onduidelijk en verkeerd! Weigeren alles aan te passen en gooien telefoon dicht als je ze opbelt. Al meerdere malen gevraagd voor afspraak in garage te Brugge in samenspraak met verkoper : ze komen niet af. Telkens worden er nieuwe bedragen uitgevonden die betaald moeten worden.Al 6x sepa mandaat doorgemaild met antwoord van goede ontvangst, nog steeds niet inorde! Zowel de garage als ik zijn ten einde raad met MBFS, telkens krijgen we de belofte dat het inorde komt, maar dit is het zeker niet! Dit alles is begonnen na een overstap van eenmanszaak naar BV.Ik eis dan ook een schadevergoeding voor alle dagen dat ik hier al zonder resultaat aan bezig was!

Berichten (1)

MBFS Mercedes financial service

Naar: O. D.

22/02/2021

Geachte klant,Cher client,Hartelijk dank voor uw e-mail. We hebben uw mail goed ontvangen, maar wellicht kan uw vraag beantwoord worden via onze Customer Portal.Nous vous confirmons la bonne réception de votre e-mail. Avez-vous connaissance de l’utilisation de notre portail client pour effectuer des demandes ou des changements?Gegevens opvragen en wijzigen via onze Customer PortalBent u op zoek naar een factuur of document dat bij uw overeenkomst hoort? Met enkele klikken kunt u alle documenten downloaden of gegevens wijzigen. In onze Customer Portal kunt u: *Wijzigen van persoon- en adresgegevens *Wijzigen van het bankrekeningnummer *Opvragen van een voorstel voor vroegtijdige beëindiging van uw contract *Opvragen kopie factuur, kopie contract, afschrijvingstabel/amortisatieschema (indien van toepassing in uw contract) * verklaring *Antwoorden op veel gestelde vragen.Cherchez ou modifiez vos données sur notre portail client:Vous cherchez une copie de facture ou un autre document? En quelques clics vous pouvez télécharger vos documents ou modifier vos données: *Modifier votre adresse ou personne de contact *Modifier votre numéro de compte bancaire *Demander une offre pour clôturer anticipativement votre contrat *Copie de facture, de contrat, au d’amortissement (uniquement en cas de leasing) *Déclaration de confidentialité *FAQ (réponses à diverses questions).Onek het zelfAlle informatie over uw contract kunt u 24/7 raadplegen en wijzigen. Wel zo gemakkelijk. Wij adviseren u om hiervan gebruik te maken. Valt uw verzoek binnen bovenstaande criteria, dan verzoeken wij u vriendelijk de informatie binnen de portal op te vragen. Indien uw vraag niet binnen bovengenoemde criteria valt, dan nemen wij vanzelfsprekend contact met u op. Mocht u de gevraagde informatie niet terugvinden op de customer portal, aarzel dan niet met onze diensten contact op te nemen.Via onderstaande link kunt u gemakkelijk onze customer portal bereiken.s:customerportal.mercedes-benz.com/cportal/login.'locale=nl_BEDécouvrez notre portail clientL’avantage est bien sûr l’accès illimité (24h sur 24 et 7 jours sur 7). Nous vous suggérons d’utiliser notre portail pour y trouver l’information recherchée. Si votre demande ne se trouve pas dans les critères proposés, notre équipe vous contactera. N’hésitez pas à nous contacter si vous n’y trouvez pas l’info recherchée.Vous pouvez facilement accéder à notre portail client via le lien ci-dessous s:customerportal.mercedes-benz.com/cportal/login.'locale=fr_BEMet vriendelijke groetenCordialementMit freundlichen GrüssenKind regardsMercedes-Benz Financial Services BeLux NV/SATollaan 68 Avenue du Péage1200 BrusselBruxellesTel +32 (0) 2 254 68 94Email: contactmbfs.be@daimler.comBTW/TVA BE0405.816.821RPR Brussel/RPM Bruxelles 0405.816.821Websites:www.mbfs.bewww.mercedesprivatelease.bewww.mercedes-benz.bewww.smartbelgium.beIf you are not the addressee, please inform us immediately that you have received this e-mail by mistake, and delete it. We thank you for your support.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform