Beste,
Als organisator van onze reize´n (met 7) neem ik het op mij om alles te reservere´n. Dit jaar opnieuw heb ik 2 voertuigen gereserveerd bij Record go mobility. Hierbij heb ik mijn account gebruikt maar geen driver details ingevuld. Nu blijkt bij het ophalen va´n de wagens dat hun systeem automatisch mijn naam invult als de hoofdbestuurder voor beide wagens. Dit is een probleem voor hun want dit is niet mogelijk zelfs een extra bestuurder toevoegen zou geen optie zij´n. Wij hebben dan ingestemd om een ander voeetuig te hure´n waarvoor ze eerst de bestaande reservering (uitzonderlijk) moesten annuleren om daarna weer een nieuwd reservering aan te maken. Dit wel tegen de condities op dat moment. Dit gaf een verschil van 200 euro op een origineel bedrag van 260 euro en een kleiner voertuig. Omdat wij het hier niet meteen eens mee waren hebben wij nogmaals hun klantenservice gebeld e´n zagen geen andere uitweg dan het te accepteren. Maar het was al te laat want het voorgestelde voertuig was al verhuurd. Dat kregen we te lezen op het computerscherm van de balie medewerker die aan het chatten was met de customer support wa´t een restreekse telefoonlijn hebbe´n zij ook niet. De taal die gebruikt werd door de support agent was dan ook nog eens heel offensief naar ons toe. Uiteindelijk kregen we da´n een andere optie om de 2 auto's te an´nuleren en 1 auto te huren waar we met 7 in konden. Dit tegen een hogere prijs en minder comfort want onze bagage pastte niet inde koffer va´n het voertuig. Wij hebben dan ook reeds een klacht ingedie´nd bij hun.