BesteIn Oktober heb ik kans gekregen om een appartement te huren bij Immo vlaemynck. een nieuwe in de Azalealaan 31 bus 33. Ik heb het appartement niet kunnen zien op voorhand omdat dit nog moet afgewerkt worden (zoals nog 2-3 andere appartementen in het complex). Ze plaatsbeschrijving is door 'K Invest gebeurt als enigste partij die aanwezig was op 29 Oktober. Ik heb op die dag gewoon een mail gekregen van mijn Immo kantoor dat ik meelas in CC. Verder was er geen communicatie. Plots kreeg ik telefoon om 17u30 of ik nog achter de sleutels kwam. Ik heb dit dan nog snel gedaan en het appartement gaan bezichtigen. Het appartement was een ramp. Meerdere ramen die niet in orde waren. Voegen die niet waren opgevuld. Waardoor ik dus niet kon kuisen, douchen of deftig kon leven. Ik moest de eerste week zelfs smeken om het te komen opvullen. Toen kwam de plaatsbeschrijving. die volgens mij zeer slecht is opgemaakt. foto's te klein, geen duidelijke referenties naar foto's, geen oriëntatie foto's waar ze beginnen te kijken. alleen voorkant, achterkant, zijkant. Ik heb de plaatbeschrijving nooit terug gebracht en ondertekend want ik was hier niet mee akkoord. het pand was niet bewoonbaar de eerste maand en ik heb toen ook geen gebruik kunnen maken van de garage en berging die ik er bij kreeg. Ik heb dan zelf de verhuurder moeten aanspreken om de bediening voor de poort te kunnen bemachtigen. Ik lees nu ook in het contract dat we als verhuurder en huurder 'K Invest hebben aangesteld als expert voor de plaatbeschrijving. Maar als ik het zo goed bekijk moeten er 2 partijen aanwezig zijn. dus interpreteerde ik dit als alleen overeengekomen voor de verhuurder en ik mezelf vertegenwoordigen. Ik was dus niet aanwezig op het moment van de plaatbeschrijving. Plus geven ze mij ook niet het recht om dit op tegenspraak te niet verklaren. ik heb hier 363 euro voor betaald voor in en uittrede en als je het opzoekt komt de startprijs voor een intrede voor een huis nog maar aan een startbedrag van 125. dus 250 euro voor in en uittrede. Ik vind dit heel veel voor wat het maar is. Ze hebben sindsdien ook alleen nog maar druk gelegd op het ondertekenen en terugsturen van de plaatsbeschrijving. Alle andere problemen waarvoor ik niet moet kijken laten ze maar zoals het is tot ik er zomaar mee akkoord ga. maar ik ben er niet mee akkoord. Had ik het appartement gezien voor ik er kon ingaan ging ik er dan al niet mee akkoord zijn geweest. Ik heb zelf ook de verhuurder aangesproken of het mogelijk is om de plaatbeschrijving met beide partijen te overlopen maar hier werd er nooit op ingegaan. Als jullie mailverkeer willen, contracten, de plaatbeschrijving kan ik deze niet zomaar geven want ik heb niets digitaal in een digitale wereld. Ik zou dit moeten aanvragen vooraleer ik dit krijg. Kunnen jullie mij hier bij helpen want het spelletje blijft maar duren? ik heb al een vergoeding gevraagd voor de eerste maand huur dat ik teveel heb betaald toen ik mijn garage en berging niet kon gebruiken. Dit moeten ze dan nog aanvragen aan een andere partij. het steek me een beetje tegen. Mijn gedrag in de mailflow begint ook alleen maar geïrriteerd te worden waardoor ze mij er al hebben op gewezen dat ik niet volwassen genoeg kan reageren. Dit ook met een voorval in de garage toen ik plaats 10 innam die op de grond aangeduid staat als plaats 10. Maar volgens het architecten plan dit helemaal anders stond. Ik heb toen een opmerking gemaakt over een Porsche die 2 plekken innam. Er is ook al een voorval geweest van GDPR regelgeving die is overtreden van hun waarborg firma Korfine.vriendelijke groetenJohno Vandaele