Terug

Overijverigheid wat betreft herinneringen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. R.

Naar: Europabank

03/11/2018

BesteBedankt voor uw herinnering, maar pas in het vervolg wel uw datum aan.U stuurt mij een herinnering gedateerd op 04/11/2018 terwijl we vandaag pas 03 november 18 zijn en u heeft deze herinnering reeds vestuurd op 02 november 2018.Zijn jullie een maffiabende misschien ?Blijkbaar werken jullie niet met elkaar maar naast mekaar.Op 24 oktober 2018 vroeg ik de afrekening aan. (zie bijlage)Ik kreeg de afrekening met uw referentie : KR/671-9538694-76/301 die geldig was tot uiterlijk 03 November 2018.Gisteren voerde ik de tranfer uit om 0835Hr.....dus uiterlijk één dag voor het verval en dus ruimschoots op tijd.Ik snap dan ook niet waar U het lef vandaan haalt om reeds een herinnering te sturen.Ik denk dat U mij dan ook een verontschuldiging verschuldigd bent.U kan nu ook wel begrijpen dat in EUROPABANK in het negatieve daglicht zal plaatsen bij mijn vrienden en kennissen. (en bij Testaankoop)MvgMarcVan: BZBRIEFW [BZBRIEFW@europabank.be]Aan: marc rasschaert3 [marc.rasschaert3@telenet.be]Verzonden: Vrijdag 2 november 2018 19:23:32Onderwerp: Herinnering 671-9538694-76/301Geachte heer, mevrouwGelieve kennis te nemen van ons schrijven in bijlage.Met vriendelijke groeten,Afdeling précontentieuxhttps://www.europabank.be/disclaimer.jsp

Berichten (1)

Europabank

Naar: M. R.

06/11/2018

Geachte,De klacht werd behandeld en een antwoordwerd bezorgd aan de heer Rasschaert.hoogachtendThierryDe SmetSecretaris-generaalSecrétaire-généralBurgstraat 1709000 GENTTel. 09 224 73 75Fax 09 223 34 72


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform