Terug

Opzegging contract

Opgelost Openbaar

Exact Online

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. C.

Naar: Exact Online

15/09/2019

BesteHalf juni probeerde jullie te mailen met de vraag om mijn persoonlijke boekhouding over te zetten op de account van een boekhouder en mijn persoonlijke klantennummer te schrappen.Het duurde echter maar liefst bijna een maand eer ik jullie eindelijk te pakken kreeg. Ik had al gemaild naar verschillende mailadressen ... nergens een antwoord. Ik wijs er ook graag op dat dit niet de eerste keer was dat ik nergens gehoord kon vinden bij jullie firma. Toen men mij het abonnement probeerde te verkopen kreeg ik nochtans wel heel vlot en heel veel mails, opmerkelijk toch!Op 15 juli krijg ik dan eindelijk antwoord van jullie diensten via Supportvraag 01868304. Aangezien ik al zo lang had moeten wachten op een antwoord van jullie voerde ik de hier voorgestelde stappen meteen uit. Dit wil dus zeggen dat ik mij inlogde met mijn persoonlijke account en het abonnement hier stopzette op de mij voorgedragen manier. Hierna kon ik ook niet meer aanmelden op het portaal, ik ging er dus vanuit dat de schrapping goed verlopen was.Sinds 15/07/2019 heb ik dus geen toegang meer tot het pakket in mijn persoonlijke naam. Toch merkte ik na enkele weken dat er facturen bleven binnen komen. Wederom probeerde ik jullie via mail te pakken te krijgen. Ik denk dat ik maar liefst naar 3 of 4 verschillende diensten mailde -wederom- voor ik antwoord kreeg.Wat was het antwoord? Dat mijn account nog steeds actief is en dat ik mij moest inloggen om zelf het abonnement op te zeggen. Ik probeerde er dus tot twee maal toe op te wijzen dat:-ten eerste ik deze stappen al twee maanden eerder had uitgevoerd-ten tweede dat ik dit ook helemaal niet opnieuw kon proberen aangezien ik geen toegang meer heb tot het pakket.Telkens kreeg ik hierna enkel stilzwijgen ....Ondertussen sloeg ik ook aan het googelen en kwam ik uit op https://nl-be.trustpilot.com/review/www.exact.com een hele pagina vol met hopeloze mensen ... allemaal hebben ze hetzelfde meegemaakt dan ik. Ze zeiden het account op en bleven facturen ontvangen, ook deze mensen spreken allemaal over een zeer gebrekkig klantencontact.Ik heb autisme en lig ondertussen al geruime tijd in het ziekenhuis, mijn dokters hameren erop dat ik mij rustig moet houden. Missie compleet niet geslaagd natuurlijk ... U begrijpt dus dat ik dit niet kan bekopen met mijn gezondheid en dat ik mij terug trek uit deze situatie. Ik zal geen mailverkeer meer voeren en al zeker geen telefoons meer oppakken. Het enige dat ik doe is mij druk maken en mij nog zieker maken. Ik geef het dossier bij deze graag over aan testaankoop. Beslissen jullie dan nog altijd om het account en alle facturen niet te willen schrappen dan schakelen zijn uiteraard maar wat graag een advocaat in.Uiteraard zet ik deze klacht ook publiek. Ik wil graag andere mensen wijzen op de malafide praktijken van jullie firma en hoop hen te kunnen sparen.Met misnoegde groetenKatrijn Cooman

Berichten (1)

Exact Online

Naar: K. C.

16/10/2019

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform