Geachte Mevrouw, Meneer,Twee weken geleden werd ik door een incassobureau uitgenodigd om een aantal nog openstaande sommen te betalen, waaronder een verbrekingsvergoeding van drie maanden.Ik heb u reeds verscheidene malen uitgelegd waarom deze facturen en de verbrekingsvergoeding onterecht zijn. Maar u heeft telkens geweigerd om ook maar enig antwoord te geven, behalve in de vorm van aanmaningen en nu dus ook een incassobureau.Hieronder nogmaals een opsomming van de feiten:Eind 2018 heb ik een nieuwe betaalterminal aangevraagd, ter vervanging van mijn oud, haperend toestel.In januari 2019 werd ik telefonisch gecontacteerd door een van uw medewerkers: Mevrouw Fatiha El Boussaklaoui. Op 24 januari 2019 kreeg ik van haar een mail met het nieuwe contract, waarin oa staat gestipuleerd dat het oude toestel zal worden opgehaald. Een week later heb ik dit ondertekend teruggestuurd naar Mevrouw El Boussaklaoui Het toestel werd niet opgehaald en het contract werd door u niet nageleefd. Een reply-mail van mijnentwege werd niet beantwoord en telefonisch bleek Mevrouw El Boussaklaoui niet meer bereikbaar.Na lang zoeken hoe mijn contract te verbreken en vooral naar/bij wie, heb ik u op 20 Juli 2019 een aangetekend schrijven gestuurd met de vraag mijn contract op te zeggen. Ik kreeg hier nooit een reactie op. Drie maanden later heb ik eenzijdig het domiciliëringsmandaat stopgezet aangezien er van uwentwege geen reactie kwam en u nog steeds geld van mijn rekening bleef halen in het kader van het oude contract.Op 11 oktober stuurde ik een mail naar een andere vertegenwoordiger (Dimitri Vandergucht) die mij in het verleden had gecontacteerd met een van uw voorstellen, met de herhaalde vraag tot opzegging van het contract. Deze persoon heeft de mail gelezen zonder enig antwoord.Op 24 januari 2020 krijg ik een mail van uw klantendienst dat ik telefonisch niet bereikbaar ben op mijn vast nummer dat op dat moment al meer dan twee jaar niet meer in dienst is. Bij mijn verhuis begin 2018 had ik reeds doorgegeven dat dit nummer geschrapt is, een feit dat ook blijkt uit het in januari 2019 ondertekende nieuwe contract.Uiteindelijk werd het toestel opgehaald in februari 2020, een goeie week later krijg ik van u als kers op de taart een factuur voor de verbrekingsvergoeding van drie maanden op basis van het oude contract. Een verbrekingsvergoeding die ik uiteraard weiger te betalen aangezien deze in strijd is met de wettelijke bepalingen omtrent het nieuwe contract.Ik denk dat ik al het nodige gedaan heb om dit tot een goed einde te brengen, maar dat er van uw kant moedwillig niet gereageerd werd.U laat een jaar lang niets van u horen, beweert dat u geen recente gegevens heeft van mij of dat u de aangetekende brief nooit heeft ontvangen.Daarna laat u opnieuw een jaar lang niets van u horen om mij vervolgens te bestoken met aanmaningen.In de communicatie met het incassobureau blijkt dat u wel het bestaan van het contract erkent, maar dat u doodleuk beweert dat het nooit in werking is getreden.Ik heb van u ook nooit een bericht gekregen dat het niet in werking is gegaan.Sowieso is voor mij deze case gesloten.