Beste, op 22 juni heb ik een bestelling geplaatst op www.pabo.be. We zijn ondertussen 25 juli en ik heb nog altijd geen artikelen ontvangen. Ik heb contact gehad met de klantenservice op 5 juli. ( klantenservice@service.pabo.be ) Die mij het volgende stuurde nadat ik een email heb gestuurd voor informatie over mijn leveringBeste Gert, Wij willen je allereerst bedanken voor je bestelling. Door een technische storing in ons magazijn in Duitsland is het helaas niet mogelijk om je bestelling te versturen.Wanneer dit probleem opgelost zal zijn is niet bekend, maar wij doen onze uiterste best om dit zo spoedig mogelijk in orde te maken,zodat je bestelling alsnog verzonden kan worden.Je ontvangt een e-mail met een track & trace-link, zodra het pakket ons magazijn verlaten heeft. Wij hopen dat je begrip hebt voor de situatie en bieden je onze excuses aan voor het ongemak.Met vriendelijk groet, AnjaNa deze email heb ik nog contact proberen opzoeken maar dit is niet meer mogelijk. Ik heb een bestelling gedaan van 199,40 euro, graag zou ik terug hebben : Mijn geld + Schadevergoeding voor oplichting en foutieve informatie te geven . Ze hebben mijn vertrouwen in online verkoop beschadigt, waarvan ik oprecht dacht dat Pabo eerlijk en betrouwbaar is. Wat ze ook zelf melden op de site. Vervolgens ben ik opgelicht door foutieve reclame. Tijdens het bestellen op de site waren de artikelen afgeprijsd in %. Eenmaal bij het betalen heb ik de extra korting niet gehad. Voor mij is het nu helemaal duidelijk dat dit oplichting is met voorbedachte raden : Foutieve reclame en informatie over mijn bestellingIk heb u alle informatie bezorgd, maar ik krijg verder geen antwoord meer op mijn vragen. Gelieve het bedrag onmiddelijk terug te betalen of me op de hoogte te houden van het verder verloop van mijn klacht.Bedankt