Terug

opendstaande betalingen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

W. C.

Naar: Mediageuzen

17/02/2025

Wij hebben het contract mee overgenomen na de aankoop van de woning. Altijd is het een probleem geweest en moest ik steeds mailen. Maar nooit heb ik zo lang moeten wachten . Nu na talloze mails en 1 enkele belofte van betaling heb ik nog steeds geen betaling ontvangen Ondertussen is de openstaande som al opgelopen tot 250 euro. Met kan hen enkel bereiken via een formulier, niet telefonisch of mail. Ben al eens ter plaatse aan hun kantoor in de Vleminckstraat 10 Antwerpen geweest maar er wordt niet open gedaan. Het telefoonnummer dat ik heb is niet meer in gebruik .Ik voeg hier mijn laatste mailwisseling bij. Ik heb de indruk dat het een spookbedrijf is geworden. Kunnen jullie helpen. Dankjewel

Berichten (2)

W. C.

Naar: Mediageuzen

13/03/2025

Beste, tot op heden heb ik 1 maand betaling ontvangen en ook de belofte dat elke maand op dezelfde dag het bedrag zal gestort worden. Echter, op mijn vraag van de achterstallige maanden krijg ik als antwoord dat dit wordt nagekeken. Ik denk niet dat daar een maand opzoekingswerk voor nodig is. Mag ik vragen om ook hier werk van te maken en het achterstallige bedrag van 250 euro te storten, dit binnen de 7 kalenderdagen. Met vriendelijke groeten, Martine

Mediageuzen

Naar: W. C.

14/03/2025

Van: Legal Mediageuzen Verzonden: vrijdag 14 maart 2025 17:26 Aan: klachten@notify.test-aankoop.be CC: Nathalie Vergauwen nathalie@mediageuzen.be Onderwerp: [395625] 3110 Rotselaar Stationstraat 112 @@REF_ID@c3eb125cfdcbc41503@REF_ID@@ Geachte, Wij hebben n.a.v. uw e-mail het dossier opgevraagd en onderzocht. Onze dienst boekhouding heeft de volgende bedragen klaar staan voor uitvoering betaling aan Wim Costers: - februari 2024 - maart 2024 - april 2024 - mei 2024 - juni 2024 - juli 2024 - augustus 2024 - september 2024 - oktober 2024 - november 2024 - december 2024 - januari 2025 = 12 maanden x 20,83 euro = 250 euro Maatregelen die we genomen hebben om te vermijden dat er in de toekomst nog achterstal is: wij hebben voor de betaling van de jaarhuur via maandelijkse schijven een doorlopende betaalopdracht in het voordeel van Wim Costers geactiveerd vanaf februari 2025 zodat de maandelijkse schijven van dan af stipt betaald worden en zo verder in de toekomst. Met vriendelijke groeten, NV Mediageuzen Juridische dienst Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: donderdag 13 maart 2025 16:00 Aan: Info@Mediageuzen info@mediageuzen.be Onderwerp: Nieuw bericht van WIM C ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform