Terug

onvoldoende herstelling

Opgelost Openbaar

De Witgoed Reparateur

Start een klacht

Aard van probleem:

Uitvoering van werken

Klacht

A. M.

Naar: De Witgoed Reparateur

03/09/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 01/09/25 heb ik met uw onderneming een overeenkomst afgesloten voor herstellingswerken aan mijn vaatwasser. Uw reparateur kwam langs op 02/09/25 en was ongeveer een uur bezig met de vaatwasser. Echter, ik stelde dezelfde avond nog vast dat de schade niet hersteld was: de machine wast nog steeds de bovenste schuif niet zuiver, terwijl ik een factuur van € 394 betaalde! Ook werd de vaatwasser niet op de juiste manier terug geplaatst. Bewijs hiervan is één van de klemmen die ik vond op de keukenvloer. Ik verzoek u alsnog onverwijld herstelling uit te voeren of te laten herstellen op uw kosten. Aan de factuur kan ik uitmaken dat u dit heeft uitgegeven aan een onderaannemer, maar ik denk dat u alsnog de eindverantwoordelijke bent, gezien ik de overeenkomt met ú maakte en niet met de onderaannemer. Gelieve te willen reageren binnen de 2 dagen om afspraak te maken om dit praktisch uit te werken. Bij gebreke hieraan, zal ik verdere stappen ondernemen om mijn rechten te vrijwaren. Met vriendelijke groet, Annemie Maes, Rommersheide C 20, 2960 Brecht 0474355141


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform