Terug

onterecht vervallen van garantie GSM

In behandeling Openbaar

VDSD Projects

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: VDSD Projects

17/10/2018

Het betreft een GSM dat ik via Bol.com heb aangekocht en vervolgens afkomstig was van VDSD Projects. Toen ik het toestel ontvangen heb in gebruik heb genomen, kreeg ik meteen felle storingen te horen wanneer ik aan de lijn was. Ik kon het toestel vervolgens niet verder gebruiken aangezien het niet naar behoren werkte en de storingen te fel waren om een deftige conversatie te voeren. Ik heb deze klacht onmiddellijk via bol.com gemeld waarop ik helaas geen antwoord heb gekregen. Vervolgens heb ik het toestel zelf geretourneerd via bol.com met bijhorende klacht. De heer Van De Steen,zaakvoerder van VDSD Projects, liet me dan via mail weten dat de garantie van het toestel helaas vervallen was omdat er een grote kras op de achterkant van het toestel was. Dit heb ik onmiddelijk en ten zeerste betwist aangezien ik het toestel naar behoren heb gebruikt. Ik heb het trouwens slechts 1 dag gebruikt en wel meteen veilig in de beschermhoes van mijn vorig toestel. Verder heeft het toestel veilig op mijn bureau gelegen wachtend op antwoord na mijn klacht. Toen ik het toestel ongerepareerd heb teruggekregen, heb ik het toestel grondig moeten inspecteren om de zogenoemde kras te kunnen vinden. Deze was/is bijna niet zichtbaar, hetgene ik bij ontvangst nooit had kunnen opmerken. Gezien dat ik het toestel slechts 1 dag heb gebruikt, nooit heb laten vallen en met de nodige zorg behandeld heb, ben ik van mening dat die kras reeds aanwezig was toen ik het toestel voor het eerst in ontvangst heb genomen.

Berichten (6)

VDSD Projects

Naar: A. C.

18/10/2018

DATA NOT AVAILABLE

A. C.

Naar: VDSD Projects

18/10/2018

Geachte heer Van Den Steen,Behoudens vergissing heb ik nooit een uitnodiging gekregen om de transportfirma verantwoordelijk en/of in gebreke te stellen. Indien u daartoe nog bereid bent, wil ik daar zeker op ingaan.In afwachting.Mvg

A. C.

Naar: VDSD Projects

29/10/2018

Geachte heer Van Den Steen,We zijn ondertussen 10 dagen verder en ik mocht geen reactie meer krijgen op voorgaande mail.Bij deze wil ik nogmaals benadrukken dat ik nooit een uitnodiging of voorstel heb gekregen om de transportfirma verantwoordelijk en/of in gebreke te stellen. Mag ik dan ook vriendelijk maar met aandrang vragen om dit zo snel mogelijk te doen.Wachtend op een spoedig antwoord zodat dit dossier, dat reeds veel te lang aansleept, eindelijk afgehandeld kan worden.Mvg

VDSD Projects

Naar: A. C.

06/03/2019

Geachte,Ik heb mijn toestel aangetekend teruggestuurd op 19.02.19 dewelke daags nadien afgeleverd werd.Doch heb ik nog steeds geen terugbetaling noch een seintje van VDSD mogen ontvangen.Ik verneem graag uw advies zodat we dit dossier eindelijk kunnen afsluiten..Mvg

VDSD Projects

Naar: A. C.

11/03/2019

Beste,Ik mocht helaas nog geen antwoord ontvangen op onderstaande mail.Aangezien dit dossier al een tijdje aansleept, had ik graag asap uw reactie hieromtrent gekregen.MvgSebastien Raemdonck

VDSD Projects

Naar: A. C.

14/03/2019

Zie onderaan. Graag ASAP antwoord aub?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform