Het betreft een GSM dat ik via Bol.com heb aangekocht en vervolgens afkomstig was van VDSD Projects. Toen ik het toestel ontvangen heb in gebruik heb genomen, kreeg ik meteen felle storingen te horen wanneer ik aan de lijn was. Ik kon het toestel vervolgens niet verder gebruiken aangezien het niet naar behoren werkte en de storingen te fel waren om een deftige conversatie te voeren. Ik heb deze klacht onmiddellijk via bol.com gemeld waarop ik helaas geen antwoord heb gekregen. Vervolgens heb ik het toestel zelf geretourneerd via bol.com met bijhorende klacht. De heer Van De Steen,zaakvoerder van VDSD Projects, liet me dan via mail weten dat de garantie van het toestel helaas vervallen was omdat er een grote kras op de achterkant van het toestel was. Dit heb ik onmiddelijk en ten zeerste betwist aangezien ik het toestel naar behoren heb gebruikt. Ik heb het trouwens slechts 1 dag gebruikt en wel meteen veilig in de beschermhoes van mijn vorig toestel. Verder heeft het toestel veilig op mijn bureau gelegen wachtend op antwoord na mijn klacht. Toen ik het toestel ongerepareerd heb teruggekregen, heb ik het toestel grondig moeten inspecteren om de zogenoemde kras te kunnen vinden. Deze was/is bijna niet zichtbaar, hetgene ik bij ontvangst nooit had kunnen opmerken. Gezien dat ik het toestel slechts 1 dag heb gebruikt, nooit heb laten vallen en met de nodige zorg behandeld heb, ben ik van mening dat die kras reeds aanwezig was toen ik het toestel voor het eerst in ontvangst heb genomen.