Beste, toen ik via MyVanBreda een autoverzekering vroeg, via mijn werk had ik hier korting voor, kreeg ik een offerte van bij Allianz, deze offerte was al van dag 1 niet oké. Ik vroeg een autoverzekering met een Mini Omnium en kreeg de prijs van een gewone verzekering, daar ik nergens de melding van de Mini Omnium zag opstaan.Deze verzekering was blijkbaar een netto bedrag en er zouden nog kosten bij komen? Niet echt transparant, daar ik effectief het JUISTE bedrag wou weten. Maar ja ik dacht ze zullen dit wel opsturen met een vervaldagbericht..Op dat moment had ik nog een tweede aanvraag gedaan voor onze reservewagen (waar de kinderen heel af en toe met reden, deze was per maand te betalen met een domiciliëring). Voor de eerste verzekering (Toyota) kreeg ik maar geen CORRECT vervaldagbericht voor 1 jaar (na mijn 11 mails om dit te vragen), maar wel al een eerste aangetekende brief met de melding dat mijn domiciliering niet werkte en ik achterstond en zou geschorst worden als ik dit niet in orde bracht...Nogmaals mails gestuurd : IK WIL EEN CORRECT VERVALDAGBERICHT VOOR 1 JAAR....en een overzicht wat ik effectief moet betalen, dus verzekering plus mini omnium en kosten...maar nog niets. Buiten weer een aangetekende brief, zelfde verhaal weer gestuurd en gebeld...gingen het in orde brengen. Blijkbaar niet, want vandaag WEER een aangetekende brief nu zelfs met de melding van mijn verzekering te beëindigen????? Wil u wel melden na de eerste aangetekende heb ik zelf een beetje uitgerekend wat het zou zijn per jaar en heb direct het bedrag voor 1 jaar betaald...Dus daarom ben ik nu wel ontzettend boos, temeer ik belde naar ALLIANZ iemand aan de lijn kreeg die me 20 minuten heeft laten wachten en toen zei ik ga iemand anders moeten geven, ik begrijp het niet???? - in mijn ogen speelt ALLIANZ met mijn voeten, ze lachen alles weg en zijn eigenlijk laks...Deze klacht is omdat ik hoop dat er eindelijk iemand die daar werkt zijn job doet, alles deftig nakijkt, mij een CORRECT overzicht geeft van mijn aanrekening, dus met Mini Omnium en kosten voor 1 jaar, ook de korting van mijn werkgever moet zichtbaar zijn.En ik eis excuses voor heel deze situatie, verdorie heb niets gedaan dan gemaild en gebeld en ik krijg dan toch nog een dreigbrief om alles te beëindigen, neen dat neem ik niet...Graag een vlugge reactie aub, want ik ben het wel meer dan moet nu. Bedankt.