Terug

Ongeoorloofde geldafhaling

Opgelost Openbaar

Brainpoint Zaventem

Start een klacht

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

D. L.

Naar: Brainpoint Zaventem

18/02/2025

Op 24 en 31/12 zijn er 2 betalingen gebeurd van mijn zichtrekening buiten mijn weten. Ik of mijn huisgenoten hebben die betalingen niet gedaan.Het betreffende bedrijf verhuurt betaalterminals en de betaling is op één van deze gedaan.Ik krijg geen gehoor bij het bedrijf en mijn bank krijgt ook geen uitleg.Op revieuwsites zijn er gelijkaardige verhalen te horen voor nog hogere bedragen.

Berichten (1)

Brainpoint Zaventem

Naar: D. L.

18/02/2025

Beste, Uw Ref: @@REF_ID@65fa4b835aaa56bfc3@REF_ID@@ Brainpoint is gespecialiseerd in de verhuur van mobiele betaalterminals. Uw klant heeft aankopen gedaan bij een handelaar die een toestel van Brainpoint huurt. Wij kunnen u de gegevens van deze handelaars doorgeven, maar dan moet u wel even de exacte datum van de transactie + het nummer van de betaalterminal doorgeven, zodat wij de opzoeking kunnen uitvoeren. Wij vinden de datum op de schermafdrukken terug dat u in bijlage heeft meegestuurd, maar het nummer van de betaalterminal (TID) niet. Het nummer van de betaalterminal moet u aan uw bankinstelling vragen, dit is niet vermeld op uw bankafschrift. Bij sommige banken moeten deze aanvraag gebeuren bij de hoofdzetel. Zodra wij beide gegevens hebben kunnen wij de opzoeking uitvoeren. Met vriendelijke groeten Linda Engels BRAINPOINT Op 18/02/2025 om 13:30 schreef klachten@test-aankoop.be: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform