Geachte,
Op 11-12-2024 om 20u10 heb ik verschillende producten in 2 bestellingen (Groom-X Zeppelin droger voor €159,95 en 2 Andis scheerkoppen, Ice blade spray, conditioner en shampoo voor €99,75) bij u besteld.
In mijn bestelmandje kreeg ik 2 gratis parfums en bij de afrekening, (vanaf een besteld bedrag van €99) nog een mooie korting van €14,79 per bestelling.
Goede deal dus ik heb verschillende zaken besteld die ik anders niet zou bestellen...
Het overzicht van de bestelling is onduidelijk en niet transparant. Het bedrag met de korting klopt niet en er staat een keer Taxable goods en ook BTW aangerekend. Direct na de bestelling heb ik gemaild of er 2 keer BTW aangerekend is, dat het totaalbedrag helemaal niet klopt.
De volgende ochtend rond 8u25 krijg ik al antwoord en vraagt u mij om een printscreen te sturen.
Uw orderoverzicht ziet er anders uit dan mijn bestellingsoverzicht. De €14,79 is in uw order, de gratis parfums die op het einde afgetrokken worden, dat is mij bij dit order nu duidelijk.
Ik krijg de reactie dat Black Friday voorbij is en dat er momenteel geen kortingen zijn. In november waren er kortingen maar ik heb me gisteren pas ingeschreven op de mailinglijst...
Ook werd er bij mijn order wel degelijk automatisch een korting toegekend.
Een feit is dat het helemaal niet duidelijk was waarbij ik vraag om de 2 bestellingen dan gewoon te annuleren. Dit is niet meer mogelijk.
U geeft telefonisch toe dat het heel onduidelijk is en gaat dit direct doorgeven aan de ICT afdeling maar op mijn vraag om te annuleren of de beloofde korting te krijgen gaan jullie niet in. Ik moet het dan maar terug sturen met de daarbij horende kosten.
Ik ga dus niet akkoord met het factuurbedrag.
Ik wens uw factuur te betwisten omdat de afrekening niet helder is.
Ik heb niet de korting ontvangen die werd getoond.
Ik heb het volledige bedrag online betaald met credicard maar vraag de toegekende korting (€14,79 x 2) terug te krijgen of mijn bestelling kosteloos te kunnen retourneren.
Ik verwacht van u binnen de zeven dagen een creditnota te ontvangen of een label voor retour.
Alvast bedankt voor de opvolging.
Met vriendelijke groet,
Lynn De Ruyver