Terug

Onbeleefde medewerker

Closed Openbaar

Card stop

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. L.

Naar: Card stop

14/02/2022

BesteGisteren op 13 februari heb ik omstreeks 17h card stop gebeld om te melden dat de kaart van mijn moeder mevrouw Juliette Haesevoets met rekeningnummer BE59979361395026 werd ingeslikt, deze kaart vervalt einde november 2024.Het was een zeer raar gegeven, ik geef de code in om geld af te kunnen halen. Alles leek op het eerste gezicht in orde. Dan ineens wordt de kaart van mijn moeder ingeslikt en dit terwijl men mij de code slechts éénmaal had gevraagd.Ik was in paniek. Dus bel ik zo snel mogelijk card stop.Daar wil ik mijn verhaal doen maar krijg ik een ongelofelijke onbeleefde boer aan de lijn, die zich niet eens voorstelt en geen enkel geduld heeft. Die me bovendien uiterst zenuwachtig heeft gemaakt ipv te kalmeren. Mogelijk had hij geen zin om op zondag te werken of zat zijn shift er bijna op. Ik heb hem aan het einde van het gesprek ook meegedeeld dat hij in de toekomst wat vriendelijker kan zijn. Door het onbegrip van die uiterst onbeleefde medewerker vergeet ik natuurlijk te wachten tot ze me een dossiernummer geven. Ik heb dus nu niets om naar te verwijzen en dat is wel heel vervelend.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform