Op woensdag 22/07/2015 bezocht ik het salon te Boom. Aldaar werd het haar van mijn dochter van 5 (Femke) geknipt. Ze had eerder een borstel in haar haar gedraaid waardoor ze langs een kant er een boeltje van gemaakt had.Haar haar moest dus korter geknipt worden dan anders.Nadat de kapster gedaan had, uitte ik mijn bezorgdheid over het gaan steken van haar kapsel.Er werd verder niets aan gedaan.De volgende dag vertrok ik naar zee en heb aldaar haar haar gewassen. Ik had specifiek gevraagd om iets te knippen waar ik weinig werk aan had.Zoals verwacht kon ik totaal geen model krijgen in haar coupe.Op woensdag 29 augustus keerde ik daarom terug naar het salon. Haar haar moest beter en ook moest er geknipt worden bij mijn andere dochters van 5 en 10.Toen ik vertelde dat ik echt geen weg kon met het haar dat reeds geknipt was, vertelde de kapster me dat dat iets was waar ik even moest doorbijten. Het was het gevolg van de lengte. Als ze nog korter ging knippen, was het enige alternatief een jongenskapsel.Omdat we op het punt stonden om foto's te laten nemen, nam ik genoegen om te brushen in plaats van knippen. Ook het haar van mijn andere dochters werd geknipt met het gevreesde resultaat als gevolg. Ook het haar van mijn oudste dochter is echt niet goed geknipt. Ook dat steekt naar alle kanten.Mijn andere dochter van 5 (Fien) heeft een heel simpel kapseltje. Dit valt al bij al nog mee. Het werd al door anderen beter geknipt, maar hier lig ik niet zo van wakker.De twee anderen coupes zijn echt niet naar behoren. Bovendien werd er voor het brushen € 23,50 aangerekend. Dit terwijl ik eigenlijk kosteloos een verbetering wilde.Ik ben al geruime tijd klant bij het filiaal te Boom. Ik ben telkens tevreden geweest met het resultaat. Ik wil voornamelijk iets met weinig werk. Ik heb zelf kort haar en ik moet nooit brushen. Ik ben van mening dat als er goed geknipt werd, handdrogen al een heel mooi resultaat kan geven.Nadat ik mijn moeder had laten kijken naar het resultaat zijn we samen het salon terug binnengelopen.De aanwezige dames hebben nogmaals gebrusht, maar ik blijf zitten met kapsels die op niets trekken van zodra er water aan te pas is gekomen of bij het opstaan.Ik heb reeds contact opgenomen met de firma in kwestie. Zij stelde voor om een waardebon van € 25,00 op te sturen en een bekwaam iemand naar de kapsels te laten kijken. Vermits mijn oudste dochter maar de helft van de tijd bij mij is en omwille van verblijf bij de grootmoeder aan zee tijdens de vakantie, is dit niet kunnen doorgaan.Wat ik ten zeerste betreur. Afspreken kon voor firma in kwestie op vrijdag, maar ik werk dan. Ik had zelfs voorgesteld om naar een ander salon te rijden, maar ook dit bood geen oplossing.Verder heb ik nog steeds de waardebon nog altijd niet ontvangen. Nochtans heb ik reeds 2 keer mijn adresgegevens doorgestuurd.