Terug

Onaanvaardbaar hoog bestekkost niet terugbetaald

Closed Openbaar

Cryns Carrosserie

Start een klacht

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

E. O.

Naar: Cryns Carrosserie

11/11/2025

Ik wil een terugbetaling van mijn betaalde bestekkost van 186,34 euro. Mijn wagen was gereseveerd voor een herstelling op 29 oktober om 08u45. Bij mijn aankomst werd mij gezegd dat ik de wagen 3 dagen moest achterlaten. Dat leek mij onredelijk aangezien het uit te voeren werk slechts uitblutsen van een uiterst klein deukje betreft. Er komt dus geen slijp- of laswerk bij te pas. Geen plamuur werk en zeker geen spuitwerk. Het werk kan onmogelijk langer dan enkele uurtjes duren. Dat men erop staat dat ik de auto 3 dagen moet achterlaten is vond ik onredelijk. Bovendien is de communicatie en attitude beneden alle peil. Aangezien ik vermoedde dat ze meer plannen dan enkel uitblutsen vroeg ik informatie. Tenslotte is een totaalbedrag van 629,50 euro voor uitblutsen erg zeer hoog. De medewerker in kwestie werd nerveus en ik mocht mijn discusie niet voeren, er werd mij geen alternatief voorgesteld. Ik werd wel naar de deur gewezen met de woorden "er is geen discusie mogelijk, als je niet akkoord bent mag je NU gaan!". Nogmaals, het ontvangst, communicatie en houding is beden alle peil!

Berichten (1)

Cryns Carrosserie

Naar: E. O.

12/11/2025

Beste Hartelijk dank voor uw bericht. Wij betreuren dat uw ervaring bij uw afspraak op 29 oktober niet aan uw verwachtingen voldeed. De herstelling kan nog steeds worden ingepland op een moment dat voor u past. De bestekkosten worden daarbij integraal in mindering gebracht. U mag ons hiervoor contacteren. Kind regards Pieter Vandikkelen Cryns Carrosserie Centers becomes Intelligent Repairs www.cryns.be www.irs-group.com Vredebaan 79C2640 Mortsel T +32 3 449 37 20 antwerpen@cryns.be PBefore printing, think about your ENVIRONMENTAL responsibility

Bemiddeling door Testaankoop 25 november 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform