Terug

nooit geleverd

In behandeling Openbaar

Het Houthok

Start een klacht

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

E. F.

Naar: Het Houthok

15/11/2025

Beste Op 28/10/25 bestelde ik voor 280 euro een hele pallet ovengedroogd eikenhout via de website https://hethouthok.store/ dat ik een dag later, op 29/10/25, op aandringen via een whatsappbericht betaalde. Ik betaalde niet via de instantoverschrijving die bij het whatsappbericht verstuurd werd maar via de website omdat dit me veiliger leek. Na een heel aantal whatsappberichten werd de leveringsdatum van 7/11/25 afgesproken. Dit zijn 7 werkdagen na betaling, veel meer dan de 2 tot 3 werkdagen leveringstermijn die beloofd worden op de website. Echter, op 7/11/25 werd er niet geleverd. Ik heb whatsappberichten verstuurd maar deze werden niet beantwoord, ik heb verschillende keren gebeld naar het nummer +32460237783 maar er werd niet opgenomen. Ondertussen heb ik nog steeds niets vernomen! Elsy Floré


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform