Onderwerp: Ingebrekestelling
Betreffende: Ford Focus met nummerplaat 1EXT728
Gebrekkig nazicht voorafgaand aan autokeuring
Beste
Mijn eerste bericht met klacht van tekorten dateert van 25/03/2025
Als reactie op een latere en schriftelijke klacht, rond 22/O4/2025, bericht U mij op 23/04/2025 dat jullie zo spoedig mogelijk contact zouden opnemen. Sinds niets meer gehoord of gelezen. Vandaag 23/05/2025, of exact 30 en 60 dagen na datum, is er nog steeds geen contact geweest, laat staan dat er inhoudelijk werd gereageerd op mijn klacht. Telefonische oproepen van mijn kant krijgen ook geen verder gevolg.
Om u opzoekingen te besparen vindt u hier in bijlage kopie van uw reactie en het detail van het ingevulde formulier en ook de klacht onder opmerkingen/onderwerp.
Voor u misschien niet, maar voor mij is 165,00 euro veel geld en al zeker als er niets tegenover staat. Dit is zuur. De tekorten aangestipt door de technische keuring zijn manifest toe te schrijven aan niet uitgevoerde maar wel gefactureerde werken. Verder rijden zonder ingrijpen had mij nog een verkeersboete bovenop kunnen kosten. Kopie van factuur en attest van autokeuring werden u al geleverd.
Het stelselmatig uitblijven van enig gevolg, niettegenstaande uw belofte, kan ik niet anders interpreteren als een ontbreken van een elementaire beleefdheid in uw relatie met mij als klant.
Gelet op wat voorligt is het ondertussen totaal fout geworden om nog een rechtzetting door herstelling te vragen. Mijn vertrouwen in uw bedrijf en diensten is volledig zoek. Ik wil nu dan ook de terugbetaling vragen van de 165 € die ik heb betaald.
Alvast bedankt
Met beleefde groeten
Franz Beddeleem
Parelhoenlaan 9, 3080 Tervuren
T. 0473/79.71.70
M. franz.beddeleem@telenet.be
Korte beschrijving van uw probleem