Beste,
Na een aanvraag voor een poetshulp bij Familiezorg, werd ons een poetshulp toegekend.
De eerste keer dat deze kwam, was ik zelf thuis. Ze noteerde ook netjes wat ze die dag gedaan had.
De tweede keer dat de poetshulp kwam was ik niet thuis. Ik had de indruk dat er de tweede keer niets gedaan was. Ik had namelijk gevraagd om de badkamer grondig te poetsen (en enkel dat, in 3 uur tijd). Onder 'grondig' kan men naar mijn idee verstaan dat ook de kranen moeten gepoetst worden. Dit werd duidelijk niet opgevolgd. Meer dan eens gestofzuigd en een dweil uitgeslaan leek er niets gebeurd.
Hier maak ik op dit moment geen melding van.
De derde keer was ik opnieuw aanwezig en opnieuw stond er netjes op een briefje wat er gebeurd was.
De vierde keer was er weer niemand aanwezig.
Er moest gestofzuigd en gedweild worden in verschillende kamers. Stof moest afgenomen worden. Normale vragen voor een poetshulp.
Toen ik weer thuis kwam leek er deze keer gewoon niéts gedaan. De stofdraden hingen er nog, de plumeau was onaangeroerd. Er was zelfs niet gestofzuigd. We hebben hieromtrent ook het bedrijf gecontacteerd. Het bedrijf vertelde ons fijntjes dat de poetshulp haar agenda vol was voor de rest van de week, dus dat ze niet kon terugkeren. Een andere oplossing werd door hen niet aangereikt.
Aangezien dit de tweede keer betrof van de 4 bezoekjes besloten we de betaling met dienstencheques te betwisten.
Familiezorg blijft echter tegen betwisten. Dit is al sinds eind augustus aan de gang. Ik vind het echt ongehoord dat onze klachten niet serieus worden genomen, dat er geen alternatieve oplossing wordt geboden en dat er ook verwacht wordt dat we de diensten betalen, ook al zijn ze niet geleverd.