Beste,
Op 31/01/2024 heb ik met uw onderneming een overeenkomst afgesloten voor het plaatsen van een spanplafond in mijn woning.
Echter, er werd vastgesteld dat er een kortsluiting ontstond tijdens de uitvoering van deze werken.
Als gevolg hiervan werd ik geconfronteerd met onvoorziene kosten (electricien, een gat in het plafond dat nog steeds niet hersteld werd,...). Dat tot daar aan toe, want hoewel de verzekeringsmaatschappij het wel eens was dat de kortsluiting met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid veroorzaakt werd door het vastboren van het schrijnwerk, zouden de kosten niet met zekerheid vergoed worden door de verzekering omdat er een foto genomen moest worden van de nagel die de kortsluiting veroorzaakte. Hiervoor zou het plafond aan één zijde volledig losgemaakt moeten worden, en het schrijnwerk van de gordijnbak zou helemaal gedemonteerd moeten worden. Uw werkman zei daar ter plaatse dat de kans groot was dat de schade nadien nog groter zou zijn dan eerst, en de nagel mogelijk niet eens gevonden werd.
Moedeloos heb ik de strijd toen opgegeven, mijn vertrouwen in uw firma was volledig weg.
Deze schade zal ik dus niet meer kunnen verhalen.
Maar nog geen jaar later blijkt dat u, naast de eerder genoemde situatie, ook uw verplichting om garantie te bieden niet nakomt.
Zoals eerder telefonisch en per mail vermeld, is het dimsysteem van mijn verlichting ontregeld en kan ik beide kringen niet meer afzonderlijk bedienen.
In eerste instantie kreeg ik een dame aan de lijn, die heel vriendelijk was en vertelde dat dit wel vaker voorvalt en zonder problemen onder garantie valt. Toen bleek dat ik 'die moeilijke klant' was, viel alle communicatie met deze dame weg en kreeg ik alleen een belachelijke mail dat dit 'onprettige herinneringen meebrengt'.
Alsof het dat voor mij niet doet...
Ik verzoek u alsnog onverwijld het defect te laten herstellen op uw kosten.
Dit hoeft wat mij betreft niet eens door uw firma te gebeuren (bij voorkeur niet zelfs), maar ik wil wel de onkosten vergoed zien.
Gelieve te willen reageren binnen de 7 dagen om concreet te maken hoe u dit zal oplossen. Bij gebreke hieraan, zal ik verdere stappen ondernemen om mijn rechten te vrijwaren.
Met beleefde groet,
Floor Wuyts