Terug

Niet honoreren van ingevulde Klantenkaart

Opgelost Openbaar

De Leilander

Start een klacht

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

W. D.

Naar: De Leilander

03/09/2025

Geachte heer/mevrouw Op datum van 28-08-2025 kocht ik in uw winkel voor 35,65 € consumptiegoederen. Hierdoor kwam mijn Klantenkaart helemaal vol (1 stempel voor 6 € gekocht). Ik vroeg u naar mijn beloning hetzij 1 kg spaghettisaus of 1 kip aan 't spit. Ik opteerde voor een kip aan 't spit maar u zei dat deze enkel de zaterdag beschikbaar waren en ze nodigde mij uit om de volgende zaterdag even langs te komen en ik zou mijn kip aan 't spit zeker krijgen. Op zaterdag 30-08-2025 sprong ik dus even binnen om mijn kip te recupereren, maar groot was mijn verwondering dat ze mij behandelden als een paria of bedelaar terwijl ik enkel vroeg om de kip aan 't spit waarop ik recht had gezien mijn volle Klantenkaart. Ze presteerden het zelfs om de beenhouwer "himself" nogal dreigend op te voeren in een binnen-deurgat". Toen wist ik genoeg en keerde met spijt terug naar huis. Vraag me nog steeds af waarom ze niets anders gaven uit hun groot assortiment fijne vleeswaren. Besluit: Het niet honoreren van hun eigen Klantenkaart is een economisch soort 'malware' en mag niet getolereerd worden door de hogere diensten van FOD Economie. Ik heb nooit enig probleem gehad in die klasse-winkel en begrijp echt niet waarom ze me blijkbaar niet meer willen als klant. De grote vraag is natuurlijk als ze dat beetje domweg doen vanwege derden beetje louche of malafide bemoeizieke personen. Ik wil nog altijd de compensatie waarop, ik meen recht te hebben. Ik denk een goede klant te zijn.

Berichten (1)

De Leilander

Naar: W. D.

03/09/2025

Beste Kom gerust u gebakken kip halen na een telefonisch seintje op voorhand 056/511467 zo wij zeker u kip op zaterdag of zondag kunnen aan de kant kunnen houden. Zaterdag jl 30/8 hadden op zei gehouden je had niet komen ophalen in de namiddag dat u beloofde. De kippen zijn maar klaar om 11u15. Martine had ook opgeschreven in nota bestelling. U blijft steeds welkom in de winkel Veel dank Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: woensdag 3 september 2025 1:01 Aan: leilander@skynet.be Onderwerp: Niet honoreren van ingevulde Klantenkaart ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform