Terug

niet gehuurd toestel, wel gereserveerd

Opgelost Openbaar

Best Rent

Start een klacht

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

R. B.

Naar: Best Rent

05/12/2024

Korte beschrijving van uw probleem: Hakselaar telefonisch gereserveerd en vergeten te annuleren. En ook niet afgehaald op desbetreffende datum. Door agenda problemen, beide vergeten. Nu wordt mij wel alles aangerekend, alsook een verzekering. Is dat terecht? En wettelijk?

Berichten (3)

Best Rent

Naar: R. B.

06/12/2024

Beste Roy, Zoals telefonisch besproken, rekenen wij de volledige huur (buiten bv. gebruikte diesel, …) aan bij een annulatie binnen de 24 uur. Dit staat ook zo in onze algemene voorwaarden. Bij jou betrof de annulatie dezelfde dag. Wij hebben jou dan ook opgebeld, omdat we ons afvroegen of je de hakselaar nog zou komen afhalen. Wij reserveren deze machine ook voor jou en kunnen deze dus niet verder verhuren aan andere klanten. In dat opzicht, zijn wij ook niet streng ten opzichte van concullega’s die extra kosten doorrekenen bij annulaties buiten deze 24 uur. Omdat we het natuurlijk wel jammer vinden om kosten door te rekenen, zonder klanten echt verder te helpen en sommige zaken afhankelijk zijn van het weer (dit was wel niet bij jou het geval, want dit ging om een vergetelheid) geven we soms (hiertoe zijn we niet verplicht) een korting op een volgende huur. Beste groeten, Carolien Van Gelder Klantenservice T +32 15 25 15 00 Bestrent Machineverhuur voor bouw, industrie en tuin www.bestrent.com Industriepark B 12, 2220 Heist-op-den-Berg, BE Openingsuren eindejaarsperiode Maandag 23/12 – dinsdag 24/12: 7:00 - 12:00 Maandag 30/12 – dinsdag 4/1: 7:00 – 12:00 Kerstmis 25/12: Gesloten Nieuwjaar 1/1/2025: Gesloten Volg ons op LinkedIn Bekijk onze video’s op Youtube Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: donderdag 5 december 2024 18:45 Aan: info bestrent info@bestrent.com Onderwerp: niet gehuurd toestel, wel gereserveerd Caution: This is an external email and may be malicious. Please take care when clicking links or opening attachments. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

R. B.

Naar: Best Rent

06/12/2024

Ik heb volgend jaar heel even een trilplaat nodig voor een paar m² klinkers aan te dammen. Kan er een commerciële geste gedaan worden, in de vorm van een tegoed bon of dergelijke? Op die manier voelt de factuur van die ongebruikte hakselaar niet zo zwaar, alvast bedankt voor de feedback.

Best Rent

Naar: R. B.

06/12/2024

Beste Roy, Zoals telefonisch besproken, wouden we jou al een commerciële geste geven. De commerciële geste zullen we behouden en bedraagt 20% korting op een volgende huur. Beste groeten, Carolien Van Gelder Klantenservice T +32 15 25 15 00 Bestrent Machineverhuur voor bouw, industrie en tuin www.bestrent.com Industriepark B 12, 2220 Heist-op-den-Berg, BE Openingsuren eindejaarsperiode Maandag 23/12 – dinsdag 24/12: 7:00 - 12:00 Maandag 30/12 – dinsdag 4/1: 7:00 – 12:00 Kerstmis 25/12: Gesloten Nieuwjaar 1/1/2025: Gesloten Volg ons op LinkedIn Bekijk onze video’s op Youtube Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: vrijdag 6 december 2024 9:30 Aan: info bestrent info@bestrent.com Onderwerp: Nieuw bericht van ROY B Caution: This is an external email and may be malicious. Please take care when clicking links or opening attachments. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform