Beste Roy,
Zoals telefonisch besproken, rekenen wij de volledige huur (buiten bv. gebruikte diesel, …) aan bij een annulatie binnen de 24 uur.
Dit staat ook zo in onze algemene voorwaarden.
Bij jou betrof de annulatie dezelfde dag. Wij hebben jou dan ook opgebeld, omdat we ons afvroegen of je de hakselaar nog zou komen afhalen.
Wij reserveren deze machine ook voor jou en kunnen deze dus niet verder verhuren aan andere klanten.
In dat opzicht, zijn wij ook niet streng ten opzichte van concullega’s die extra kosten doorrekenen bij annulaties buiten deze 24 uur.
Omdat we het natuurlijk wel jammer vinden om kosten door te rekenen, zonder klanten echt verder te helpen en sommige zaken afhankelijk zijn van het weer (dit was wel niet bij jou het geval, want dit ging om een vergetelheid) geven we soms (hiertoe zijn we niet verplicht) een korting op een volgende huur.
Beste groeten,
Carolien Van Gelder
Klantenservice
T +32 15 25 15 00
Bestrent Machineverhuur voor bouw, industrie en tuin
www.bestrent.com
Industriepark B 12, 2220 Heist-op-den-Berg, BE
Openingsuren eindejaarsperiode
Maandag 23/12 – dinsdag 24/12: 7:00 - 12:00 Maandag 30/12 – dinsdag 4/1: 7:00 – 12:00
Kerstmis 25/12: Gesloten Nieuwjaar 1/1/2025: Gesloten
Volg ons op LinkedIn
Bekijk onze video’s op Youtube
Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be
Verzonden: donderdag 5 december 2024 18:45
Aan: info bestrent info@bestrent.com
Onderwerp: niet gehuurd toestel, wel gereserveerd
Caution: This is an external email and may be malicious. Please take care when clicking links or opening attachments.