Beste,de brandveiligheid is al geruime tijd niet in orde. U diende bij Uw aanstelling bijna drie jaar geleden na te gaan of ons gebouw in orde was met de bestaande wetgeving. U bent hier toen een tiental minuten geweest. De zaakvoerder had rug klachten maar de tweede persoon heeft met mij het gebouw doorlopen. Tot enkele weken was ik me van geen kwaad bewust totdat ik plots via 2 beveiligingsfirma's hoorde dat de brandbeveiliging in zijn algemeen niet in orde was. Brandblussers waren bijvoorbeeld nog nooit gecontroleerd etc. U bent reeds meerdere weken daarvan op de hoogte, vindt dit geen dringend punt om er vlug aan te werken. Kan wachten tot volgende algemene vergadering. Ik kan me daarin niet vinden en stel voor om dan maar extra een brandverzekering te nemen voor mijn appartement zelf, maar niet door mij betaald of eventueel terugbetaald nadat alles wettelijk terug in orde is. U gaat daar niet op in en als ik dan zeg 'goed, maar dan stuurt U mij maar een mailtje waarin U weet heeft dat dit gebouw momenteel niet voldoet aan de brandveiligheid in het algemeen' eindigt dit in een discussie dat je overstelpt wordt met mails, dat er binnen het gebouw meerdere meningen bestaan over de brandveiligheid enz. Wat volgens mij niets afdoet van het feit dat je een kleine drie jaar al in de fout bent gegaan met dit aspect van het beheer. Je hebt eraan toegevoegd, we nemen alleen de lopende opdrachten over. We geraken in een verhitte discussie en zeg dat ik dan de Heer Marien zal contacteren en Test Aankoop. Dit heb ik inmiddels gedaan, vandaar deze brief. Indien hier geen bevredigend antwoord op komt zal Test Aankoop Juridische dienst zelf tussenbeide komen.