Terug

Nalaten reparatie/service onder garantie.

In behandeling Openbaar

Nr1elektrischestep.nl

Start een klacht

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

B. O.

Naar: Nr1elektrischestep.nl

22/10/2025

Op 28-12-2024 hebben we een Segway ZT3 pro step gekocht(factuurdatum 09/01/2025. Op 22 februari 2025 is er een garantie-aanvraag gedaan ivm een kapotte motor (voorwiel). Uiteindelijk op 13 juni werd het afgehaald via de DHL na contact met ECC. Na een week of 6 terug ontvangen en is het helaas , wederom na een aantal weken, hetzelfde probleem opgetreden. Bij contact met de verkoper kregen wij te horen dat zij er niets aan konden doen en dat het probleem bij de firma Segway lag. Tot op heden (22/10/2025) hebben wij van geen van beide iets meer vernomen.

Berichten (1)

Nr1elektrischestep.nl

Naar: B. O.

22/10/2025

Goedemiddag Ik heb contact opgenomen met Segway. Wij herkennen niet dat wij niets doen. Dit kun je ook wel aan onze recensies zien via Webwinkelkeur. Een defect kan diverse oorzaken hebben, ook door toedoen van de consuent zelf. Hier hebben wij niet altijd invloed op helaas. Weglopen voor problemen doen wij nooit. Zodra we iets vernemen van Segway geven we dit door. Met vriendelijke groeten With kind regards Henri Verbeek +31 85 0608883 Industrieweg 156B 5683CG Best, info@nr1elektrischestep.nl nr1elektrischestep.nl Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: woensdag 22 oktober 2025 11:31 Aan: info@nr1elektrischestep.nl Onderwerp: Nalaten reparatie/service onder garantie. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform