@@REF_ID@f74ff3f51f7add2005@REF_ID@@
Beste,
Deze klant heeft ons inderdaad gecontacteerd omwille dit probleem.
We hebben hem dan ook laten weten met oa. screenshot en aanduiding dat de activatiemethode dat hij bij ons kocht voor een eenmalige activatie én installatie is.
Dit begrijpt de klant blijkbaar niet.
Klant geeft aan dat het een ‘levenslange garantie is’, wat ook niet correct is.
De reden hiervan is dat het gaat om levenslange eenmalige activatie is zoals DUIDELIJK beschreven is bij productomschijrving in onze shop. Zie ook onder bijlage.
Na deze e-mail ontvingen we dan nog een mail met een dreigement. Zeer jammer want we deden effectief een tegemoetkoming terwijl we dit niet moeten doen. Inderdaad, hierbij staat iets tegenover.
Testaankoop moet ons toch zeker begrijpen, niet?
Dank u.
Mvg,
Heino
CD-Keys
Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be namens klachten@test-aankoop.be klachten@test-aankoop.be
Datum: donderdag, 13 maart 2025 om 19:30
Aan: info@cd-keys.be info@cd-keys.be
Onderwerp: Microsoft Key werkt niet