Terug

Microsoft Key werkt niet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

W. L.

Naar: cd-keys

13/03/2025

Na het aankopen van een levenslange microsoft office key en installatie werkte de code prima, het is een levenslang geldige code. 1 maand na installatie ging mijn harde schijf stuk. Wanneer ik de code wou gebruiken voor herinstallatie werkt de code niet meer. Verkoper wilt dit niet oplossen , terwijl deze een levenslange garantie aanbiedt! Na een mail te sturen wilt de verkoper mij een nieuwe key geven aan 50% van de prijs als ik 2 positieve reviews schrijf. Hier ga ik niet mee akkoord. Ik wil een nieuwe code en de beloofde levenslange garantie!

Berichten (2)

cd-keys

Naar: W. L.

14/03/2025

@@REF_ID@f74ff3f51f7add2005@REF_ID@@ Beste, Deze klant heeft ons inderdaad gecontacteerd omwille dit probleem. We hebben hem dan ook laten weten met oa. screenshot en aanduiding dat de activatiemethode dat hij bij ons kocht voor een eenmalige activatie én installatie is. Dit begrijpt de klant blijkbaar niet. Klant geeft aan dat het een ‘levenslange garantie is’, wat ook niet correct is. De reden hiervan is dat het gaat om levenslange eenmalige activatie is zoals DUIDELIJK beschreven is bij productomschijrving in onze shop. Zie ook onder bijlage. Na deze e-mail ontvingen we dan nog een mail met een dreigement. Zeer jammer want we deden effectief een tegemoetkoming terwijl we dit niet moeten doen. Inderdaad, hierbij staat iets tegenover. Testaankoop moet ons toch zeker begrijpen, niet? Dank u. Mvg, Heino CD-Keys Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be namens klachten@test-aankoop.be klachten@test-aankoop.be Datum: donderdag, 13 maart 2025 om 19:30 Aan: info@cd-keys.be info@cd-keys.be Onderwerp: Microsoft Key werkt niet ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

W. L.

Naar: cd-keys

14/03/2025

Telefonisch contact gehad. Bedrag zal worden teruggestort op mijn rekening. Ter info: een dreigement heb ik nooit geuit, enkel geinformeerd naar een klacht die zou uitvoeren nadat ik geen reactie meer kreeg via mail.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform