Terug

matras voldoet niet aan de verwachtingen

Closed Openbaar

LS Bedding NV

Start een klacht

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

L. V.

Naar: LS Bedding NV

16/03/2025

Beste, Ik ontving uw antwoord na de 'doorgedreven' test van de matras Clemenceau die ik vorig jaar kocht bij Twaalf-Twaalf in Sint Denijs Westrem waarvoor ik 5000€ betaalde. Het concept van een persoonlijk slaapmodel waar de ene helft van het bed een zachte kern en de ander helft harder werkt niet bij mij. Ik slaap op een trampoline. Niets dan lof voor uw verdeler die probeert een oplossing te vinden maar uiteindelijk gaat het bij een dergelijke dure aankoop over de tevredenheid van de klant. En die is er niet. Uw voorstel is nu om nog eens 1100€ (excl BTW). te betalen voor een aanpassing van de matras. Ik betaalde al 5000€ voor de aankoop, dan verwacht je als consument het betere werk. Ik ben bereid om een oplossing te zoeken voor dit aanslepend conflict maar ik verwacht dan ook een tegenvoorstel en niet het 'grote gelijk'. Dit is het licht van de zon ontkennen. De matras was aanvankelijk bijzonder aangenaam maar nu is het een nachtmerrie geworden. De vering is veel te hard en ik ben zelfs als 2 keer gewoon uit mijn bed getuimeld in mijn slaap. Er is in die paar maanden iets veranderd in de structuur en het is geen gevoelskwestie. Mijn dochter heeft het bed getest en kwam tot dezelfde conclusie, de vering is veel te hard en de vulling veel te zacht. U kunt dit aanpassen schrijft u tegen de betaling van 1100€. Mijn voorstel is dat u dit gewoon als service ziet. Dit is geen IKEA bed maar zelfs daar heb je als klant een jaar om eventueel te ruilen. Mijn voorstel: -u betaalt me terug en we vergeten dit horror verhaal -U zorgt voor een andere matras die wel voldoet -U doet de nodige aanpassingen zonder kosten en hopelijk is de matras dan wel bruikbaar Vriendelijke groeten

Bemiddeling door Testaankoop 17 maart 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform