Terug

Leveringsprobleem

Closed Openbaar

qsine wilrijk

Start een klacht

Aard van probleem:

Uitvoering van werken

Klacht

R. S.

Naar: qsine wilrijk

23/10/2024

Wij gingen in op offerte van 13sep 2023 ,waaronder bestelling combi-oven Bosch . dit is voor installatie in keuken nieuwbouwappartement oplevering voorjaar 2025 . Nu is men bezig met de installatie van de keuken ? U stuurt gisteren 22 oct 2024 een bericht dat het bestelde toestel sinds maart 2024 uit productie is ..... Een gelijkaardig toestel is volgens u niet beschikbaar .... U verzoekt om voor een ander toestel uit te kijken op de website Bosch/Siemens . Er is wel degelijk een gelijkaardig toestel te verkrijgen , maar de meerprijzen zijn meer dan aanzienlijk . Ik verwacht eigenlijk dat wel degelijk een gelijkaardig toestel wordt geleverd, maar zonder meerprijs .

Berichten (2)

qsine wilrijk

Naar: R. S.

23/10/2024

Beste , De klant heeft in 2023 de offerte getekend. Nadien heeft de klant deze ontbonden en opnieuw zijn akkoord gegeven in september 2024 . Het toestel dat de klant destijds heeft gekozen is niet meer leverbaar . Indien er een directe opvolger is wordt de opvolger steeds geleverd voor de klant. In dit geval is er geen directe opvolger van het toestel . In bijlage stuur ik U de getekende offerte door van de klant. Hier staat in de algemene voorwaarden ook dat indien er een opvolger is deze wordt geleverd en indien er geen opvolger is van het toestel de klant zou worden verwittigd en dit eventuele meerprijzen met zicht mee kan brengen. De klant kan nu een nieuw toestel kiezen naar keuze en de meerprijs zal dan ook worden doorgerekend. Alvast bedankt Met Vriendelijke groeten, Vanbellingen Pieter

R. S.

Naar: qsine wilrijk

23/10/2024

Hallo, bedankt voor uw antwoord . De datum die u aanhaalt ivm met het tijdelijk bevriezen van de bestelling klopt niet volledig, maar dit terzijde . De goedgekeurde offerte houdt inderdaad in dat bij niet-beschikbaarheid of gelijkwaardig , eventuele meerkosten voor rekening van de klant zijn , kwestie van u in te dekken, wat begrijpelijk is. Enige coulance zou natuurlijk voor de klant dan wel iets meer betekenen . Blijkbaar is Bosch kampioen in zulke gevallen ( voor mijzelf al het 3de geval, maar een concurrerende keukenleverancier was dan ook wel meer tegemoetkomend ) . Ik bevestig het toestel van mijn keuze in uw eerste mail hierover) . Beste groeten,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform