Terug

levering niet ontvangen

Closed Openbaar

SK company

Start een klacht

Aard van probleem:

Levering

Klacht

T. D.

Naar: SK company

12/07/2025

Geachte op 02/04/2025 heb ik via uw website een Jura Koffiemachine besteld met ordernummer #28021860 en factuurnr. 2803180. Tot op heden heb ik deze bestelling niet ontvangen. u hebt beroep gedaan op post Nl welke het pakket als geleverd hebben opgegeven en zelfs een handtekening (soort kruis) hebben geplaatst. Dit is mijn inziens schriftvervalsing. Helaas moet ik me richten tot u als leverancier en niet tot Post Nl. Ik heb reeds via mail contact opgenomen maar tot op heden heb ik geen oplossing ontvangen. Dit acht ik zeer teleurstellend. Er zijn wel al vele mails over en weer gegaan maar geen concrete oplossing. Ik begrijp ook u frustratie hierover dat Post Nl in fout is. Ik moet me helaas richten tot de leverancier welke de verantwoordelijkheid heeft tot levering. Ik verzoek u hierbij dringend om binnen de 5 werkdagen de Jura E8 (EC) te leveren of het volledige aankoopbedrag van 982,64 euro terug te storten op mijn rekening BE57 7370 0552 8235 op naam van De Picker BV. Indien u hier niet tijdig op reageert, ben ik genoodzaakt verdere stappen te ondernemen. Graag ontvang ik z.s.m. een duidelijk oplossing. Met vriendelijke groet De Picker

Berichten (2)

SK company

Naar: T. D.

12/07/2025

Geachte heer Picker, Hartelijk dank voor uw melding. We begrijpen uw ontevredenheid en nemen uw klacht zeer serieus. Inmiddels hebben wij opnieuw rechtstreeks contact met u opgenomen. Tijdens dit contact hebben wij toegelicht dat de casus nog in behandeling is bij zowel Sendcloud als PostNL. Zolang dit onderzoek nog loopt en er geen definitieve uitkomst is vastgesteld, kunnen wij helaas nog niet overgaan tot vergoeding van de schade. Dat neemt niet weg dat wij de situatie als uiterst vervelend ervaren, zowel voor u als voor ons. Wij houden u actief op de hoogte van de voortgang en hebben naar aanleiding van uw klacht opnieuw, en met spoed, om een reactie verzocht van zowel Sendcloud als PostNL. Wij blijven ons inzetten voor een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Stefan van SK Company B.V. Windmolen 18 a, 7609 NN Almelo www.sk-company.nl info@sk-company.nl Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: zaterdag 12 juli 2025 08:30 Aan: info@sk-company.nl Onderwerp: levering niet ontvangen ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

T. D.

Naar: SK company

17/07/2025

Beste de claim tussen u en post Nl voor je kan overgaan tot vergoeding van schade is niet correct? U als leverancier bent verantwoordelijk. Of je daarna van Post Nl vergoeding krijgt of niet dat is tussen jullie. In tussentijd zijn er al maanden verstreken dus ik kan het hier niet bij laten. Sinds begin april duurt dit nu al en we zijn al juli. En ik ben al zeker dat post NL niet gaat tussenkomen want dat zijn oplichters, dus is voor jullie de zaak dan gesloten en moet ik het doen zonder koffietoestel en mijn centen kwijt. mvg

Bemiddeling door Testaankoop 17 juli 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform