Geachte heer Picker,
Hartelijk dank voor uw melding. We begrijpen uw ontevredenheid en nemen uw klacht zeer serieus.
Inmiddels hebben wij opnieuw rechtstreeks contact met u opgenomen. Tijdens dit contact hebben wij toegelicht dat de casus nog in behandeling is bij zowel Sendcloud als PostNL.
Zolang dit onderzoek nog loopt en er geen definitieve uitkomst is vastgesteld, kunnen wij helaas nog niet overgaan tot vergoeding van de schade.
Dat neemt niet weg dat wij de situatie als uiterst vervelend ervaren, zowel voor u als voor ons.
Wij houden u actief op de hoogte van de voortgang en hebben naar aanleiding van uw klacht opnieuw, en met spoed, om een reactie verzocht van zowel Sendcloud als PostNL.
Wij blijven ons inzetten voor een passende oplossing.
Met vriendelijke groet,
Stefan van SK Company B.V.
Windmolen 18 a, 7609 NN Almelo www.sk-company.nl info@sk-company.nl
Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be
Verzonden: zaterdag 12 juli 2025 08:30
Aan: info@sk-company.nl
Onderwerp: levering niet ontvangen