Terug

Levering bestelde zetel

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. V.

Naar: Q-time interiors

22/04/2021

Beste,Na ons telefonisch waarbij mijn vragen onbeantwoord bleven, stuur ik u graag deze email om -nogmaals- uit te leggen waarom ik ontevreden ben over de verkregen service.Ik fris graag even uw geheugen op:Ik bestelde een zetel type Q-TARIF 3 zit - COLORADO 03 cognac op 14 juni 2020 !!!!Deze werd reeds bij jullie geleverd in september 2020 en werd volgens afspraak bij jullie bewaard tot mijn verhuis in decemberIn de week van mijn verhuis, werd ik telefonisch gecontacteerd. Jullie bereidden de levering voor, waarbij (na 3 maanden) werd opgemerkt dat men de verkeerde zetel leverde !!!!!Ik heb lang moeten sparen voor deze zetel, waardoor ik -vanzelfsprekend- diegene wil die ik uitkoos en geen andere. Daarom hebben jullie me voorzien van een stockmodel zodat ik vanaf de dag van mijn verhuis (19/12) niet op de vloer moest zitten. Maar, weet wel dat dit niet zonder slag of stoot ging. We hebben meerdere keren telefonisch contact moeten hebben over de vraag naar een oplossing, vervolgens zouden jullie deze niet meer kunnen leveren,... Elk uur was er een ander probleem. Maar eind goed al goed, werd de zetel op 19/12 door jullie tot aan de deur gebracht. Waarvoor dank.Het probleem dat zich nu afspeelt is dat mijn zetel (de juiste) nu bij u aangekomen is en ik op mijn appartement (2 verdiepen hoog, zonder lift, met metalen draaitrap) uw stockmodel heb staan.Het stockmodel is eerder door familieleden door de traphal naar boven gebracht, waarbij we de metalen trapleuningen hebben moeten losvijzen. Al snel bleek dat de leuning dit geen 2e keer aankan. De volgende zetel moét echt via een ladderlift naar boven.Ik heb nu erg het gevoel dat dit een kost is die mij wordt opgelegd door iets dat ik niet in de hand heb: de fout geleverde zetel.U moet begrijpen dat ik mij als klant niet geholpen voel wanneer u niet bereid bent om deze kost met mij te delen. Het is namelijk ook uw stockmodel dat terug op het gelijkvloers moet geraken en dit heb ik allemaal niet gewild.Wat ik wel begrijp is dat u in de eerste plaats geen schuld treft, maar de leverancier. Wat niet wegneemt dat u als filiaalverantwoordelijke mij -als klant- daar niet voor kan laten opdraaien. Jullie hadden bijvoorbeeld de levering bij ontvangst al kunnen nakijken..Waar ik op hoopte, een volledige tussenkomst in de kost van een kleine ladderlift, zit er duidelijk niet in. Maar via deze weg wil ik u graag laten weten dat ik dit als klant ten zeerste betreur.Misschien kunnen we -weeral...- tot een compromis komen en bent u wel bereid om de helft van de ladderlift te betalen om uw stockmodel naar beneden te halen....Met Vriendelijke groetenChristel


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform