Terug

Klantendienst ondermaats.

Closed Openbaar

Domestic and General

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. B.

Naar: Domestic and General

29/01/2019

Op 25/12/2018 heb ik een e-mail gestuurd naar de klantendienst van Domestic and General om mijn verzekering Whirlpool Repair & Protect stop te zetten vanaf begin 2019. Omdat ik geen antwoord kreeg op deze e-mail heb ik een reminder gestuurd op 21/1/2019, eveneens zonder gevolg. Vandaag heb ik telefonisch contact opgenomen met de klantendienst de medewerker vertelde mij dat de polis al enkele weken geleden was stopgezet, blijkbaar kort na mijn eerste e-mail. Wanneer ik dan vroeg waarom er tot tweemaal toe niet werd geantwoord op mijn e-mail, kreeg ik als antwoord: dat doen wij nooit, stopzetting van een contract wordt 'intern' geregeld.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform