Terug

Ingebrekestelling

Opgelost Openbaar

Garage Opel Van Acker Lokeren

Start een klacht

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

B. D.

Naar: Garage Opel Van Acker Lokeren

26/06/2025

Op 06/02/2024 kocht ik bij uw garage een Opel Grandland Business Elegance 1.2 Turbo (chassisnummer; WOVZRHNS1P6035388). Reeds in mei vorig jaar heb ik u voor de eerste maal op de hoogte gebracht (via e-malil) van een ernstig defect aan het scherm in de wagen. Het scherm blokkeerde, de radio werkte niet meer en de boordcomputer werkte ook niet zoals het moest,wat uiteraard de veliligheid in het gedrang brengt. In juni heb ik videobeelden doorgestuurd waarin het probleem duidelijk zichtbaar is. Sindsdien is mijn voertuig meerdere keren binnengebracht voor herstel, maar tot op heden, meer dan een jaar later,is het defect nog steeds niet definitief verholpen. Momenteel bevindt mijn wagen zich opnieuw in de garage (sinds 26 mei 2025), opnieuw voor hetzelfde probleem. Hoewel ik telkens een vervangwagen krijg is dit geen structurele oplossing. Ik stel vast dat het vertrouwen in een goede afloop volledig ontbreekt. Het feit dat dit hardnekkige probleem zich blijft voordoen en dat u hierin nog steeds geen duurzame oplossing hebt kunnen bieden, is voor mij onaanvaardbaar. Hierbij stel ik u schriftelijik in gebreke en verzoek ik u uiterlijk binnen de 14 dagen vanaf heden een definitieve oplossing te bieden voor het probleem. Indien dit niet lukt, wens ik dat u overgaat tot het kosteloos vervangen van de wagen door een nieuw en goed werkend exemplaar van hetzelfde model of vergelijkbaar type. Indien hieraan geen gehoor wordt gegeven, zie ik mij genoodzaakt verdere juridische stappen te ondernemen en een beroep te doen op mijn consumentenrechten. Ik verwacht uiterlijk tegen 01/07/2025 een schriftelijk antwoord van u met een concreet voorstel tot definitieve oplossing.

Berichten (1)

Garage Opel Van Acker Lokeren

Naar: B. D.

05/07/2025

Beste, 2de poging , op mailadres hieronder krijg ik foutmelding. Met vriendelijke groet Cordialement Best regards TONY VAN ACKER Zaakvoerder +32 9 355 82 34 info@garagevanacker.be www.garagevanacker.be Garage Van Acker Lochristi 09 355 82 34 Kapiteinsstraat 29 B-9080 Lochristi Garage Van Acker Lokeren 09 342 83 10 Dijkstraat 2A B-9160 Lokeren Van: Tony Van Acker info@garagevanacker.be Verzonden: zaterdag 5 juli 2025 15:39 Aan: klachten@notify.test-aankoop.be CC: Tony Van Acker info@garagevanacker.be Onderwerp: FW: Ingebrekestelling : Beste, Wij zijn volop bezig met Opel zelf om tot een oplossing te komen , zie in bijlage de mail die ik 17/06/2025 hiervoor naar de klant stuurde. Momenteel zijn we nog steeds testritten aan het doen en ziet het er goed uit, normaal gezien zal in de loop van volgende week de wagen terug naar de klant gaan. Met vriendelijke groet Cordialement Best regards TONY VAN ACKER Zaakvoerder +32 9 355 82 34 info@garagevanacker.be www.garagevanacker.be Garage Van Acker Lochristi 09 355 82 34 Kapiteinsstraat 29 B-9080 Lochristi Garage Van Acker Lokeren 09 342 83 10 Dijkstraat 2A B-9160 Lokeren Van: Garage Van Acker Lokeren lokeren@garagevanacker.be Verzonden: donderdag 26 juni 2025 9:18 Aan: Tony Van Acker info@garagevanacker.be CC: Bureel Lokeren bureellokeren@garagevanacker.be Onderwerp: FW: Ingebrekestelling Ivm Berdien De Kerpel Klacht via Testaankoop. Met vriendelijke groeten Cordialement Best regards Evelien De Stercke Receptie - Boekhouding - Administratie +32 9 342 83 10 lokeren@garagevanacker.be www.garagevanacker.be Garage Van Acker Lochristi 09 355 82 34 Kapiteinsstraat 29 B-9080 Lochristi Garage Van Acker Lokeren 09 342 83 10 Dijkstraat 2A B-9160 Lokeren Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: donderdag 26 juni 2025 9:15 Aan: Garage Van Acker Lokeren lokeren@garagevanacker.be Onderwerp: Ingebrekestelling ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform