Terug

Ik heb een betalingsopdracht gekregen van Fix it Faster

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

J. V.

Naar: Fix it Faster

18/11/2024

Fix it Faster eist een betaling

Berichten (2)

Fix it Faster

Naar: J. V.

01/12/2024

Beste klant, Bedankt voor je bericht. In ons systeem zien we dat er op 27-09 een aanvraag is ontvangen voor het aanmaken van je Fix it Faster-account, met de handleiding:Keter TITAN-BASE. Deze aanvraag is door ons verwerkt en je account is succesvol aangemaakt. De kosten voor deze service bedragen €30. Deze kosten zijn eenmalig en zijn verbonden aan het aanmaken en activeren van je account, waarmee je onbeperkt toegang hebt tot onze uitgebreide bibliotheek van handleidingen. Wij ontvangen de aanvraag pas nadat het volledige formulier op onze website is ingevuld en er expliciet akkoord is gegeven door middel van het aanvinken van de checkbox, waarin onder andere het akkoord wordt gegeven op het aanmaken van een account. Daarbij wordt duidelijk aangegeven dat er eenmalige kosten van €30 in rekening worden gebracht. Zodra je account is aangemaakt, kan je direct gebruik maken van onze diensten. Vertrouwende je voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Anna Klantenservicemedewerker Fix It Faster Op ma 18 nov 2024 om 14:00 schreef klachten@test-aankoop.be: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

J. V.

Naar: Fix it Faster

01/12/2024

Op 28/11/2024 heb ik de factuur betaald het gaat om 70 euro


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform