Terug

herstelling

Closed Openbaar

ellio intuedrive

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. C.

Naar: ellio intuedrive

01/11/2020

Februari 2020 heb ik een Ellio pedelec besteld met de gedachte eindelijk een kwalitatieve onderhoudsvriendelijke fiets te hebben gevonden. Na enkele malen uitstel (wat ik omwille van de coronacrisis kan begrijpen) mijn fiets uiteindelijk toch in ontvangst kunnen nemen.Van de eerste rit merkte ik een krakend geluid aan het achterwiel. ondertussen achterwiel reeds twee maal vervangen en voorwiel 1x. Korte tijd na deze herstellingen begon de fiets elektronische mankementen te vertonen. Wegvallen van de ondersteuning en zelfs volledig uitvallen van de fiets. Nadat 1 rit door regenweer liet de elektronica het volledig afweten. Ondertussen is de fiets ongeveer een maand in herstelling en het enige dat ik weet is dat er door water een storing is opgetreden.Al deze mankementen zijn opgetreden na minder dan 400km!!! met de fiets te hebben gereden.Ik moet zeggen dat de persoonlijke service die de oprichters van de firma trachten te bieden uitstekend is maar hun product niet naar verwachting presteert, toch zeker niet als je weet dat er een prijskaartje van +6000 euro aanhangt.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform