Terug

herstelling

Opgelost Openbaar

easyfire

Start een klacht

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

L. N.

Naar: easyfire

10/10/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 07/06/23 kocht ik een DIELLE CHIBILI 80 UP natuursteen in uw winkel en betaalde ik er 6799 euro voor. Vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Meer specifiek, het toestel maakt een enorm storend lawaai, ijzer op ijzer schurend ( zo lijkt het). Dit lawaai is steeds aanwezig als de kachel brand. In oktober 2023 ( eerste gebruik van de kachel) heb ik u een whatsapp gestuurd met het verzoek het product onder garantie te laten repareren. . Ondanks talrijke aanmaningen is het defect tot op heden ( 1 1/2 jaar later)niet hersteld. Wel werd er al drie maal een herstelling gedaan zonder het beoogde resultaat. Zie bijlage overzicht whatsapp berichten In het licht van het bovenstaande en rekening houdend met het feit dat volgens de wettelijke garantie van 2 jaar reparaties binnen een redelijke termijn moeten worden uitgevoerd op basis van de aard van de goederen en hun gebruik, verzoek ik om vervanging van het product zonder kosten voor mij of, als alternatief, ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de aankoopprijs. Voor ons is het belangrijk een stille goed werkende kachel te hebben . Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs

Berichten (1)

easyfire

Naar: L. N.

12/10/2024

Beste, Bedankt voor je bericht. Ik zit zelf ook verveeld met deze situatie. Het vervelende is dat het geen constant geluid is, maar zich enkele keren per uur voordoet. En dit blijkbaar enkel wanneer de kachel warm is. De importeur komt voor de tweede keer bij jullie langs. Ikzelf ben ook al verschillende keren langskomen, spijtig genoeg heb ik het zelf nog niet kunnen vaststellen vanwaar dit geluid juist kan komen. Maar ik ben er van overtuigd dat dit opgelost zal worden. Met vriendelijke groeten Tijl Bartholomees On 10 Oct 2024 at 09:00 +0200, klachten@test-aankoop.be, wrote: ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform