Geachte mevrouw/heer,
Op 24 november 2023 kocht ik een jas in uw winkel en betaalde ik er 359 euro voor.
Na 14 maanden vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft.
Meer specifiek, de jas is aan beide kanten (zowel links als rechts aan de ritssluiting) gescheurd.
Op 15 april 2025 ging ik naar uw winkel om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, herstelling van het product onder garantie te vragen.
Mijn verzoek is afgewezen omdat de richtlijnen van HQ geen herstelling voorzien.
Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld en uiterlijk binnen de [X] dagen om herstelling van het product, dan wel om vervanging of terugbetaling van de koopprijs.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen: Orderbevestiging, chatgeschiedenis en antwoord Boggi Milano customerservice