Terug

Haalt geld af via domiciliering na stopzetten proefabonnement

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. M.

Naar: Boloo

01/06/2023

Ik had een proefabonnement een hele tijd geleden geprobeerd bij dit bedrijf, maar heb dit kort na de activering en dus binnen de proefperiode stopgezet. Ik had het stopgezet dus ik moest me hier geen zorgen meer om maken. Een hele tijd later zag ik ineens geld afgaan van de gezamelijke bankrekening, er stond boloo via mollie. Ik had totaal geen idee van wat het kon zijn, dacht dat iemand die ook op de gezamelijke rekening een bestelling op een webshop had gaplaatst. Ik zag een paar maanden later dat het er maar bleef afgaan dus ik dacht zeker dat iemand van onze gezamelijke rekening een abonnement ergens had afgesloten want het enige wat in de beschrijving stond was ‘1 month discription’. Tot ik overlaatst de vraag stelde aan mijn gezin van wie dat precies was maar het was van niemand. Uiteindelijk vond ik in mijn mailbox 1 mail van hen! Nooit heb ik 1 factuur aangekregen of iets van mail dat ze een echt abonnement hebben opgestart, het geld ging gewoon van mijn rekening terwijl ik 100 procent zeker weet dat ik het in de proefperiode al had afgesloten!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform