Terug

Grafische kaart snel defect

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

T. V.

Naar: MSI

15/09/2025

Ik heb op 25 mei 2025 een grafische kaart gekocht van het type "MSI GeForce RTX 5060 8G VENTUS 2X OC Videokaart" bij Megekko, echter vertoont deze grafische kaart medio 4 september 2025 ernstige gebreken, waaronder het beeld valt weg, haperende beelden tijdens het gamen en stutteringen, ondermaatse kwaliteit afwerking, enz , dit blijkt een ondegelijk en onbetrouwbaar product te zijn. Ik heb een andere grafische kaart van een ander merk getest en toen waren er alle problemen opgelost. Ik heb de kaart voor reparatie aangemeld, maar ok dit verloopt zonder enige communicatie

Berichten (9)

MSI

Naar: T. V.

15/09/2025

Beste, Bedankt voor uw bericht. Heeft u het serienummer van de videokaart voor ons? Dan kunnen wij e.e.a. onderzoeken MSI is niet verantwoordelijk voor communicatie tussen u en uw verkoper inzake reparaties. Met vriendelijke groetKind regards, Notebook Customer Service Telephone +31854 01 13 15 +32280 80126 Email notebook-info@msi.com Web :www.msi.com Support support.msi.com

T. V.

Naar: MSI

15/09/2025

Beste De serienummer is 602-V537-24SB2505009608 Groeten Tim

MSI

Naar: T. V.

15/09/2025

Beste, Bedankt voor uw reactie. Serienummer 602-V537-24SB2505009608 is nog nooit bij ons geweest voor een reparatie, noch hebben wij enige emails/chats/telefoon ontvangen over deze unit. U dient zich met uw klacht te wenden tot MeGekko, niet tot MSI. Wij gaan ervan uit dat MeGekko u helpt met uw reparatieaanvraag. Met vriendelijke groetKind regards, Notebook Customer Service Telephone +31854 01 13 15 +32280 80126 Email notebook-info@msi.com Web :www.msi.com Support support.msi.com

T. V.

Naar: MSI

15/09/2025

Beste Megekko helpt mij totaal niet ik heb ze al enkele malen via email aangesproken maar ik krijg geen reactie, blijkbaar loopt er allerlei mis, ik ben flink teleurgesteld in deze aankoop van jullie merk, ik hoop van jullie kant dat jullie deze situatie mee kunnen oplossen

T. V.

Naar: MSI

19/09/2025

Zoals Megekko reageert enkel vanuit Polen via email zie bijlage, maar is erg klantonvriendelijk

MSI

Naar: T. V.

19/09/2025

Beste, Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het jammer dat u dit klantonvriendelijk vindt, maar helaas kunnen wij alleen de status van reparaties doorgeven aan de opdrachtgever, in dit geval MeGekko. Ons advies is om de MeGekko statuspagina in de gaten te blijven houden. Ook vinden wij dat het TestAankoop platform niet geschikt is voor uw probleem, het is immers een normale reparatie. U zult wat geduld moeten uitoefenen. Met vriendelijke groetKind regards, Notebook Customer Service Telephone +31854 01 13 15 +32280 80126 Email notebook-info@msi.com Web :www.msi.com Support support.msi.com

T. V.

Naar: MSI

19/09/2025

Beste De pagina die u mij doorstuurde werkt niet en Megekko weigert contact op te nemen, vanuit Polen deze garantie afhandeling doen is gewoon onbegrijpelijk , verder vertoont de grafische kaart enorme gebreken, voor mij geen MSI meer , maar terug ASUS, als dit niet binnen redelijk termijn opgelost is dan wens ik de aankoop van dit product te ontbinden.

MSI

Naar: T. V.

19/09/2025

Beste, Bedankt voor uw bericht. De link naar de statuspagina bij MeGekko werkt prima. s:www.megekko.nl/info/reparatiestatus Al onze componenten worden in ons eigen reparatiecentrum gerepareerd, dus dat is niet onbegrijpelijk. Een koopontbinding gaat via de verkoper, niet via de fabrikant. En nogmaals, dit betreft geen geschil, het betreft een normale reparatie. Wij zien geen reden om dit via TestAankoop te sturen, aangezien wij ook via email met u communiceren hierover. Met vriendelijke groetKind regards, Notebook Customer Service Telephone +31854 01 13 15 +32280 80126 Email notebook-info@msi.com Web :www.msi.com Support support.msi.com

T. V.

Naar: MSI

25/09/2025

Beste Nog steeds hoor ik niks van de reparatie bij asus kan ik de reparatiestatus raadplegen via de website, de termijn van 14 dagen is ook overschreden, ik ga van deze case en product een review schrijven op internet


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform