Terug

Geschil prijs rekening loodgieter

Closed Openbaar

Beyond Forward Services / Loodgieter Dekkers

Start een klacht

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

M. M.

Naar: Beyond Forward Services / Loodgieter Dekkers

23/04/2025

Beste, Ik vraag een gedeeltelijke terugbetaling terug die het bedrijf BFS weigert uit te voeren. Per telefonisch contact ging een loodgieter een drainage oplossen. Deze werken werden door het bedrijf zelf als urgent aanschouwd en niet door ons. Deze persoon heeft ons niet ingelicht over de kosten en heeft ons nadat de werken waren uitgevoerd, met een peperdure rekening voorgeschoteld waaronder een urgentietoeslag (125,00 €) waar we niet eerder van op de hoogte werden gebracht. Hierna zijn we per telefoon en per emailcontact met BFS geraakt voor de verklaring alsook stornering van het teveel betaald factuurbedrag. Wij vragen een tenietmaking van de urgentietoeslag en aanpassing van toegepaste btw tarief. Gebruik van materiaalhandling (130,00 €) betwisten we evenzeer. Dit is een absurde kost terwijl het al in professioneel hogedruksysteem en de chemische reiniging zit. Daarnaast werden de geschatte kosten niet op voorhand meegedeeld, ook al staat het op de factuur reglement vermeld dat dit diende te gebeuren. Zie toegevoegd factuur. 2. Gebruik professioneel hogedruksysteem (Kärcher): € 195,00 3. Chemische reiniging & kalkoplossende producten: € 110,00 4. Spoed- en urgentietoeslag (tussenkomst binnen 4u): € 125,00 5. Materiaalhandling & administratiekosten: € 130,00

Bemiddeling door Testaankoop 09 mei 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform