Beste,
Ik vraag een gedeeltelijke terugbetaling terug die het bedrijf BFS weigert uit te voeren.
Per telefonisch contact ging een loodgieter een drainage oplossen. Deze werken werden door het bedrijf zelf als urgent aanschouwd en niet door ons. Deze persoon heeft ons niet ingelicht over de kosten en heeft ons nadat de werken waren uitgevoerd, met een peperdure rekening voorgeschoteld waaronder een urgentietoeslag (125,00 €) waar we niet eerder van op de hoogte werden gebracht.
Hierna zijn we per telefoon en per emailcontact met BFS geraakt voor de verklaring alsook stornering van het teveel betaald factuurbedrag.
Wij vragen een tenietmaking van de urgentietoeslag en aanpassing van toegepaste btw tarief. Gebruik van materiaalhandling (130,00 €) betwisten we evenzeer. Dit is een absurde kost terwijl het al in professioneel hogedruksysteem en de chemische reiniging zit.
Daarnaast werden de geschatte kosten niet op voorhand meegedeeld, ook al staat het op de factuur reglement vermeld dat dit diende te gebeuren. Zie toegevoegd factuur.
2. Gebruik professioneel hogedruksysteem (Kärcher):
€ 195,00
3. Chemische reiniging & kalkoplossende producten:
€ 110,00
4. Spoed- en urgentietoeslag (tussenkomst binnen 4u):
€ 125,00
5. Materiaalhandling & administratiekosten:
€ 130,00