Terug

Geld van mijn rekening

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

J. P.

Naar: Knaek

27/08/2025

Beste, ik was tot drie jaar geleden klant bij Knaek. Want in juni 2022 ben ik afgestudeerd aan de hoge school. Toen is er in 2022 25 euro van mijn rekening gegaan. Nu zie ik, 3 jaar later, dat er 30 euro van mijn rekening is gegaan, in een domicilëring. Ik ben al 3 jaar geen student meer. Dit is niet correct. Ik vraag dan ook vriendelijk om de domicili¨¨ering stop te zetten, en het geld terug over te maken naar mijn rekeningnummer. Met vriendelijke groeten, Jelena Pavlik

Berichten (3)

Knaek

Naar: J. P.

29/08/2025

Hi Jelena Ik zie dat jij een lidmaatschap hebt afgesloten toen Knaek nog in NL gevestigd was. Ik heb jouw vraag naar mijn Nederlandse collega's doorgestuurd. Zij zullen jou spoedig helpen! Komt zeker in orde. 🙂 Groetjes Sofie Op wo 27 aug 2025 om 14:45 schreef klachten@test-aankoop.be: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

J. P.

Naar: Knaek

02/09/2025

Dag Sofie, Ik heb vandaag een mail ontvangen van Knaek met plots een betaalverzoek van 30 euro omdat mijn lidmaatschap blijkbaar actief was vorig academiejaar? Ik ben al sinds 2022 geen student meer. Enkel studenten kunnen toch een lidmaatschap bij Knaek hebben? Ik zal dit niet betalen. Trouwens, wéér 30 euro? Eind augustus dit jaar is er al 30 euro van mijn rekening gegaan? Dit is niet correct, er klopt iets niet. Ik zou graag willen dat ik geen mails meer krijg en geen betalingsverzoeken. Want nogmaals, ik ben al 3 jaar geleden afgestudeerd. Groeten Jelena

Bemiddeling door Testaankoop 03 september 2025

Test Aankoop

Naar: J. P.

03/09/2025
Dit antwoord is privé

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform