Terug

Geld terugvorderen

In behandeling Openbaar

The Ribhouse

Start een klacht

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

F. V.

Naar: The Ribhouse

10/10/2025

Beste, Op 24 september heb ik via de website een bestelling geplaatst om eten af te halen. Ik kreeg echter geen bevestigingsmail dus heb ik gebeld of de bestelling wel degelijk geplaatst was. De telefoon ging direct over naar voicemail. Meerdere keren bellen hielp niet dus ben ik naar het restaurant gereden en toen ik daar aankwam was deze gesloten, alhoewel er op de website stond dat jullie open waren. Ik heb dan nog een bericht gestuurd via het formulier op de website maar heb tot op de dag van vandaag nog geen reactie op gekregen. Heb sindsdien meermaals gebeld en naar het restaurant persoonlijk geweest maar jammer genoeg tevergeefs. Niemand neemt op en het restaurant blijft gesloten. Ik zou graag het bedrag van mijn bestelling (€40,90) terug op mijn rekening krijgen. Vriendelijke groeten


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform