Terug

Geen vervaldatum

Closed Openbaar

Loyaltek

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Loyaltek

22/12/2017

In januari 2016 kreeg ik een cadeaukaart van het bedrijf Loyaltek om te shoppen in het winkelcenteum Zuid Gent met waarde van 50 euro. Op de kaart staat geen vervaldatum, geen aankoopdatum en geen informatie over hoelang deze kaart geldig is. Omdat ik nooit in gent kom en ik nu vakantie heb wou ik snel eens naar Gent Zuid gaan om mijn bon op te gebruiken. Eerst heb ik gebeld naar de Zuid zelf en daar vertelden ze mij dat mijn bon maar 1 jaar geldig is en ik mijn bon niet kan inwisselen tegen een nieuwe bon. Ook heb ik naar Loyaltek gebeld en zij vertelden hetzelfde.Dat vind ik pure diefstal. Nergens staat te lezen hoelang deze geldig is.

Berichten (2)

Loyaltek

Naar: A. C.

22/12/2017

Hello,I will be out of office until Tuesday 25th December.For urgent matters, please contact Loyaltek office:Phone: 32 2 808 07 58e-Mail: info@loyaltek.com or support@loyaltek.comBest regards,Sylvain Landman

A. C.

Naar: Loyaltek

22/01/2018

Geachte Loyaltek,Gelieve op dit bericht te antwoorden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform