Beste,Sinds 10/12 probeer ik mijn contract bij Ingenico te annuleren omdat ik een slechte service krijg. Ik stuurde jullie een e-mail op 10/12/2020 om op te zeggen, krijg casenr. 01650003 en krijg op dezelfde dag reactie van Ilias El Sayd dat ik de opzegging via ING moet doen. Mijn ING-agentschap laat mij weten dat zij hier niks kunnen aan doen, want ik heb immers geen firmarekening voor mijn bijberoep bij hen. Ik contacteer jullie opnieuw op 30/12 met de vraag om de contactgegevens van iemand bij ING die mij zou kunnen helpen en op 31/12 zetten jullie de case op closed. Ik contacteer jullie opnieuw op 12/01/2021 en krijg casenr. 01701095 toegewezen, waarop nooit meer gereageerd worden. Ik krijg een herinnering wegens negatief saldo op 11/02/21 van mytransactions@ingenico.com waarop ik meteen reageerde, een tweede herinnering op 19/02/21 en een derde op 03/03/21 waarop ik op 04/03/21 opnieuw reageerde en tot op heden heb ik geen enkel antwoord meer van jullie gekregen, ook niet op de vragen naar welk adres en op welke manier ik de terminal dien terug te sturen. Tot op heden proberen jullie geld van mijn rekening te halen en ik kon niet anders dan deze rekening op nul zetten.