Terug

Geen mogelijkheid om mijn contract op te zeggen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: Garantie privés (FNAC)

17/02/2025

Ik verwijs naar mijn aankoop bij de FNAC van Apple Watch. Er werd mij bijkomend een verzekeringscontract verkocht, waarvoor maandelijks 6,99 euro per maand van mijn rekening wordt gedebiteerd. Aansluitingsdatum 16/12/2022. ik ben dus al meer dan 3 jaar aan het betalen. Contract loopt maximum 5 jaar. Nu wil ik dit contract opzeggen, maar tot mijn grote verbazing gaat dit niet omdat alle wegen via dewelke je dit kan doen niet meer operationeel zijn. Normaal kan je je contract opzeggen via je klantaccount, maar als ik dit doe krijg ik de boodschap dat ik contact moet opnemen via het nummer 02 31589 60. Als je dit nummer draait moet je je taal kiezen en eens de taal gekozen krijg je de boodschap dat dat nummer niet meer operationeel is en je contact moet opnemen via klantenzone (via dewelke je ze dan weer doorsturen naar dit nummer) of via een mailadres dat ze dermate aframmelen dat het onbegrijpbaar is. Heb opgezocht in de documenten via welk mailadres ik hen kan bereiken en vond dit mailadres complaintfnacbe@garantie-privee.com. Ook dit mailadres is onbestaande! Het lijkt hier echt wel op pure oplichting! Gelieve dringend tussen te komen want ik heb geen zin om met dergelijke firma verder te doen. Als bijlage schermafbeeldingen van de boodschappen die ik krijg in de klantenzone en bijlage van het contract.

Berichten (3)

Garantie privés (FNAC)

Naar: M. V.

18/02/2025

- Typ uw reactie boven deze regel - Bonjour Klachten, Afin d'améliorer la qualité de notre service, nous aimerions connaitre votre avis sur le traitement de votre demande en répondant à ces 3 questions en cliquant sur l’un des liens ci-dessous: Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen? Goed, ik ben tevreden Slecht, ik ben ontevreden Voici un rappel du sujet de cette demande: Votre Conseiller Client Garantie-Privée (Garantie-Privée.com) 17 feb 2025 13:44 CET Hallo meneer, mevrouw, Uw annuleringsverzoek is zojuist door onze service verwerkt. U ontvangt binnen enkele minuten een bevestiging per e-mail dat uw aanvraag is verwerkt. Wij wensen u een prettige dag. Vous avez des questions ? Trouvez vos réponses en allant sur notre FAQ : s:garantie-privee.zendesk.com/hc/fr Votre Service Client GARANTIE-PRIVEE.COM, Société de courtage en assurances, SAS au capital de 60 000€, RCS Bordeaux 521 279 737. 2 place Ravezies, 33 300 Bordeaux. N°ORIAS 10055738 (www.orias.fr). ACPR : 4 place de Budapest - CS 92459 - 75436 PARIS CEDEX 09. Klachten 17 feb 2025 12:15 CET ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Nous vous remercions vivement de votre participation. Dit e-mailbericht is een service van Garantie-Privée.com. Mogelijk gemaakt door Zendesk [KYGLYD-6PMWM]

M. V.

Naar: Garantie privés (FNAC)

30/03/2025

Beste, Ik verwijs naar klachtnr. 12109929. Jullie hadden me hiervoor volgende bericht gezonden via mail: Dit is een automatische e-mail, gelieve niet te antwoorden, uw verzoek zal niet in aanmerking worden genomen. Herinnering aan uw contractnummer: FE5I5. Op 17/02/2025, Geachte Klant, Wij hebben uw verzoek ontvangen om uw contract SIMPLY te annuleren op grond van de Hamon-wet. Zoals bij wet bepaald, wordt de annulering één maand na de kennisgeving van uw verzoek van kracht. In dat geval is de ingangsdatum van uw opzegging: 17/03/2025. Vanaf die datum verliest uw contract al zijn gevolgen en kan geen enkele garantie meer worden gegeven voor een schadegeval dat zich op een latere datum voordoet. Voor meer informatie kunt u terecht in uw klantenportaal door op de onderstaande link te klikken: https://monassurance.garantie-privee.com/nl/ We hopen spoedig van u te horen, Ontheffing service. Tot mijn grote verbazing merk ik dat jullie op 26/3 toch nog 6,99 euro van mijn rekening houden, ongeacht het feit dat jullie in de mail zeggen dat het contract eindigt op 17/03/2024. Ik zou dan ook willen vragen mij deze 6,99 euro terug te storten en onmiddellijk de domiciliering te willen stopzetten.

Garantie privés (FNAC)

Naar: M. V.

04/04/2025

- Typ uw reactie boven deze regel - Bonjour Klachten, Afin d'améliorer la qualité de notre service, nous aimerions connaitre votre avis sur le traitement de votre demande en répondant à ces 3 questions en cliquant sur l’un des liens ci-dessous: Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen? Goed, ik ben tevreden Slecht, ik ben ontevreden Voici un rappel du sujet de cette demande: Votre Conseillère Client Garantie-Privée (Garantie-Privée.com) 3 apr 2025 10:59 CEST Hallo, We kunnen bevestigen dat uw annuleringsverzoek al is verwerkt. Met vriendelijke groet Vous avez des questions ? Trouvez vos réponses en allant sur notre FAQ : s:garantie-privee.zendesk.com/hc/fr Votre Service Client GARANTIE-PRIVEE.COM, Société de courtage en assurances, SAS au capital de 60 000€, RCS Bordeaux 521 279 737. 2 place Ravezies, 33 300 Bordeaux. N°ORIAS 10055738 (www.orias.fr). ACPR : 4 place de Budapest - CS 92459 - 75436 PARIS CEDEX 09. Klachten 30 mrt 2025 21:30 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Nous vous remercions vivement de votre participation. Dit e-mailbericht is een service van Garantie-Privée.com. Mogelijk gemaakt door Zendesk [RKKNPY-WEDW3]

Bemiddeling door Testaankoop 08 april 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform